video thumb

آنتونی پامپلیانو: بیت کوین در بلندمدت آستانه ۴۰۰٫۰۰۰ دلار را خواهد شکست

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) پیش بینی کرده که بیت کوین سرانجام سهم طلا از بازار را جذب خواهد کرد. در میان بازار گاوی در حال وقوع، یکی از طرفداران اصلی بیت کوین (BTC) پیش بینی قیمت امیدوار کننده دیگری را برای بزرگترین ارز دیجیتال بازار ارائه داده است.

آنتونی پامپلیانو، بنیان گذار مورگان کریک دیجیتال معتقد است که بیت کوین در دراز مدت به رشد خود ادامه می دهد تا آستانه ۴۰۰٫۰۰۰ دلار را بشکند.

دیجیتال از آنالوگ بزرگ تر است – بیت کوین از طلا بزرگ تر است

پامپلیانو در مصاحبه ای با پیتر مک کورماک (Peter McCormack)، پادکستر ارز دیجیتال اظهار داشت که بیت کوین آماده است که با یک بازار با ارزش سرمایه ۸ تریلیون دلار در نهایت حداقل ۴۰۰۰۰۰ دلار یا ۴۵۰،۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد. طبق گفته های پامپلیانو، بیت کوین به طور پیوسته رکوردهای خود را خواهد شکست، زیرا این ارز دیجیتال یک نسخه دیجیتالی از طلا (یکی از با ارزش ترین دارایی های جهان) را ارائه می دهد.

طبق گفته های پامپلیانو، بیت کوین موفقیت دارایی های دیجیتالی شده بزرگ را دنبال می کند، طلای آنالوگ را با جایگزین دیجیتالی خود جایگزین کرده و در نهایت باعث گسترش بازار می شود. پامپلیانو اظهار داشت:

“این همان چیزی است که من به مردم می گویم: کاری را انتخاب کنید که آنالوگ بوده و دیجیتالی شده باشد و نسخه دیجیتال از نسخه آنالوگ کوچکتر است. اگر این اتفاق نمی افتد به این دلیل است که دیجیتال سازی مزایای مختلفی را به همراه دارد. این فناوری در حال گسترش در بازار است. “

بیت کوین قصد دارد سهم بیشتری از بازار را نسبت به طلا بدست آورد

پامپلیانو در ادامه عنوان کرد که سرانجام بیت کوین به بازار بزرگ تری نسبت به طلا تبدیل خواهد شد. طبق گفته پامپلیانو، ممکن است ۵۰ سال طول بکشد تا بیت کوین به سطح ۴۰۰٫۰۰۰ دلار برسد. وی در این خصوص اظهار داشت:

“می دانید، افرادی هستند که در مورد اندازه بازار طلا بحث می کنند، اما بیایید از اعداد ساده استفاده کنیم. بیایید بگوییم که ارزش بازار آن ۸ تریلیون دلار است. این امر بسته به اینکه تعداد زیادی از بیت کوین ها از بین رفته یا دزدیده شده اند، قیمت بیت کوین را امروز در سطح ۴۰۰٫۰۰۰ تا ۴۵۰٫۰۰۰ دلار قرار داده است. آیا فکر می کنید که قرار است بیت کوین معادل بازار طلا باشد؟ من این طور فکر نمی کنم. بیت کوین قصد دارد سهم بیشتری از بازار را به خود جذب کند. “

پامپلیانو همچنین در طول این مصاحبه عنوان کرد که او همچنان پیش بینی خود مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار را حفظ می کند و پیش بینی می کند که بیت کوین تا اواخر سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید. در این میان قیمت طلا نیز در حال افزایش است. این فلز گرانبها برای اولین بار در تاریخ ۴ آگوست از آستانه ۲٫۰۰۰ دلار عبور کرد.