video thumb

صرافی بایننس از ارسال کارت‌های اعتباری ارز رمزپایه به اروپا خبر می‌دهد

بایننس صرافی معروف ارزهای دیجیتال

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بایننس همچنین اظهار داشت، ما ارسال تعدادی محدود از کارت‌های اعتباری ارز رمزپایه را در تاریخ ۲۴ جولای آغاز کردیم. نماینده بایننس در پاسخ به کوینتگراف بیان کرد این کارت‌ها به  منطقه اقتصادی اروپا برای کاربران ارسال می‌شوند.

انتشار پست مدیرعامل بایننس در رسانه‌های اجتماعی

چانگ پنگ ژائو (CZ) در توییتی این خبر را در ۲۵ جولای بیان کرد، دیروز کار ارسال کارت‌ اعتباری ارز دیجیتال آغاز شده است.

بایننس همچنین اعلام داشت بایننس در آوریل ۲۰۲۰ از این کارت رونمایی کرد. همچنین به دنبال آن بایننس در راستای طرح بایننس کارت‌های خود اقدام به خرید شرکت Swipe (ارائه دهنده دبیت کارت‌های اعتباری رمز ارز) کرد.

در ماه جولای اخبار مربوط به آزمایش پرداخت این کارت‌های اعتباری ارز رمزپایه منتشر شد و نیز قرار شد در ماه آگوست عرضه این کارت‌ها در بخشی از اروپا صورت بگیرد.

بایننس برنامه‌های آینده این کارت اعتباری را فاش کرد

بایننس به عنوان یکی از صرافی‌های غول پیکر ارز دیجیتال اظهار داشته است که این کارت‌ها به زودی در دسترسی خود را گسترش می‌دهند. بایننس کارت در مدت کوتاهی در بریتانیا برای سفارش در دسترس قرار خواهند گرفت. نماینده این شرکت بیان می‌کند، ما آن را یک ابتکار جهانی می‌دانیم و خیلی زود در بیشتر کشورها و مناطق گسترش می‌یابد.

نماینده این شرکت ضمن توضیحات خود اما جزئیات دقیق‌تری در مورد گسترش جغرافیایی این کارت اعتباری ارز رمزنگاری شده در اختیار قرار ندارد اما گفته می‌شود این سازگاری برای کشورهای دیگر به آرامی صورت می‌گیرد. ما می‌خوهیم این دسترسی برای کشورها و مناطق بیشتری در این سال اتفاق بیوفتد.

این برهه اقتصادی که بیشتر کسب و کارها با مشکل رو به رو شدند اما بایننس به رشد خود در سال ۲۰۲۰ ادامه می‌دهد.