سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اتریوم عنوان بهترین کلاس دارایی ۲۰۲۰ را از آن خود کرد

تا این لحظه می‌توان گفت قدرتمند‌ترین کلاس دارایی سال ۲۰۲۰ دارایی‌های دیجیتالی صادر شده مبتنی بر اتریوم هستند که ۱۳۰ درصد افزایش سالانه داشته است.

براساس داده‌های منتشر شده، میانگین عملکرد دارایی‌های مبتنی بر اتریوم تقریبا ۱۳۰ درصد بوده است. گفتنی است این داده‌ها نمای کلی از ۱۷۸ دارایی را نشان می‌دهند که در حال حاضر در بستر اتریوم وجود دارند. این داده‌ها در مجموع سرمایه ۶۳٫۷ میلیارد دلاری بازار را تشکیل می دهند که این تنها ۲۰ درصد از کل سرمایه رمزپایه هستند.

علیرغم بحران ناشی از شیوع کرونا، ۱۲۴ دارایی از جمله استیبل کوین‌ها سود داشته‌اند و ارزش ۷۰ درصد توکن‌های مبتنی بر اتریوم افزایش پیدا کردند.

دارایی‌های مبتنی بر اتریوم ۷۰ درصد افزایش داشتند

۱۰ توکن مبتنی بر اتریوم بیش از ۵۰۰ درصد سود داشته‌اند. این توکن‌ها شامل پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز Bancor (BNT) و Kyber Network (KNC) هستند.

از ابتدای سال تاکنون ارزش یک سوم بازار مبتنی بر اتریوم دوبرابر شده است و اتر که چهل و یکمین دارایی قوی دنیا محسوب می‌شود تا این لحظه ۱۴۲ درصد سود کسب کرده است.

علاوه بر این ۹ دارایی تاکنون نیمی از ارزش خود را از دست داده‌اند و ۱۵ توکن نیز درصد ضرر آنها تک رقمی بوده است.

از جمله دارایی‌های رمزپایه برتر به جز تتر، می‌تواند به اتر و Crypto.com CRO اشاره کرد که از نظر مارکت کپ برتر شناخته شده‌اند.

توکن LEO استیبل کوین USDC در میان ۲۰ رمز ارز بزرگ قرار دارند. این رتبه بندی‌ها نشان می‌دهد که در میان خالقان استیبل کوین اتریوم از محبوبیت بیشتری برخوردار است. گفتنی است ۷ مورد از ۲۵ دارایی بزرگ اتریوم را توکن‌های پایدار یا همان استیبل کوین تشکیل می‌دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location