video thumb

بایننس بالاخره کارت‌های اعتباری خود را منتشر کرد

صرافی بایننس

پس از ماه‌ها انتظار، برنامه ریزی و آزمایش سرانجام بایننس تحویل کارت‌های اعتباری‌اش به مشتریان را آغاز کرد. مدیرعامل صرافی بایننس در توییتی در تاریخ ۲۵ جولای اظهار داشت، کار تحویل کارت‌های اعتباری در مقادیر محدود از دیروز آغاز شده است.

گزارش قبلی حاکی از آن بود که راه اندازی این کارت‌ها در مناطق اروپایی صورت گرفته است. از همین رو می‌توان استنباط کرد که تحویل کارت‌های اعتباری از مشتریان اروپایی آغاز می‌شود.

کوینتلگراف برای جزئیات بیشتر در خصوص کارت های اعتباری به صرافی بایننس مراجعه کرد اما هیچ پاسخی از سوی بایننس دریافت نکرد. در صورت پاسخ دهی از سوی مدیران بایننس این مطلب به روز رسانی می‌شود.

بایننس در سال ۲۰۲۰ از این کارت رونمایی کرد

یکی از بزرگ‌ترین اقدامات در صنعت ارز دیجیتال این بود که صرافی بایننس از برنامه‌های خود در مورد کارت‌های اعتباری رمزپایه که کارت بایننس نامیده می‌شود در آوریل ۲۰۲۰ رونمایی کرد.

چانگ پنگ ژائو (CZ) مدیرعامل بایننس در ماه جولای گزینه پرداخت را آزمایش کرد. سپس در تاریخ ۱۰ جولای در توییتی اعلام کرد که این به عنوان بخشی از آزمایش اولیه این محصول بود. در ۱۴ جولای، بایننس اظهار داشت که از ماه آگوست در اختیار کاربران مناطق خاصی از اروپا قرار می‌گیرد او همچنین بیان کرد که این کارت با چهار دارایی دیجیتالی از جمله بیت کوین و دارایی BNB بایننس سازگاری دارد.

مدیر عامل بایننس اخیرا در توییتی از توسعه بیشتر این کارت های اعتباری که در ماه جولای بیشتر آنها رونمایی می‌شوند خبر داد.