سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحلیل هفتگی قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است، از آنجایی که گاوهای بیت کوین

بیت کوین (BTC) طی چند سال گذشته مقدار قابل توجهی از دنیا را تحت پوشش خود قرار داده است. این ارز که در ابتدا به عنوان یک دارایی که بیشتر برای فعالیت های غیرقانونی مورد استفاده قرار می گرفت، سرانجام تائید دفتر کنترل کننده این ارز را دریافت کرد. این بدان معناست که بانک های آمریکایی اکنون قادر به ارائه خدمات کاستودی ارز دیجیتال به مشتریان خود هستند.

این اقدام بیشتر می تواند سرمایه گذاران نهادی را ترغیب به ورود به فضای ارز دیجیتال کند زیرا احتمالاً آنها بیشتر از سایر خدمات کاستودی ارائه شده ،به بانک های خود اعتماد دارند. با این حال، بعید است که منابع مالی بلافاصله شروع به گردش کنند، زیرا موسسات با احتیاط رفتار می کنند.

عملکرد روزانه بازار ارز دیجیتال. منبع: Coin360

در کوتاه مدت، احساسات سرمایه گذار احتمالاً با عملکرد طلا و بازارهای سهام ایالات متحده روبرو خواهد شد. از آنجایی که طلا به وسیله مومنتوم پشتیبانی می شود، احتمالاً سرمایه گذاران نهادی بر روی آن سرمایه گذاری می کنند.

در عین حال، اگر بازارهای سهام ایالات متحده یک اصلاح را طبق پیش بینی برخی از کهنه کاران بورس کالا انجام دهند، ممکن است این دارایی برتر در کوین مارکت کپ به دلیل همبستگی شدید با S&P 500 یک ضعف را نشان دهد.

بیت کوین / دلار

بیت کوین (BTC) در تاریخ ۲۲ ژوئیه از سطح ۹،۵۰۰ دلار بالاتر رفت و در تاریخ ۲۳ ژوئیه به سطح مثبت دیگری نزدیک شد.. با این حال، عدم مومنتوم به دنبال شکستن سطح ۹ هزار و ۵۰۰ دلار کمی منفی است، زیرا نشان می دهد که گاوها برای خرید در این سطوح عجله ای ندارند، زیرا آنها اطمینان ندارند که این سطح بالاتر رود.

نمودار روزانه بیت کوین / دلار. منبع: TradingView

هنوز هم، اگر گاوها بتوانند جفت ارز بیت کوین / دلار را بالاتر از سطح ۹،۵۰۰ دلار نگه دارند، افزایش قیمت به ۱۰،۰۰۰ دلار امکان پذیر است. شکسته شدن قیمت در بالاتر از ۱۰،۰۰۰ دلار، یک تقویت کننده بزرگ خواهد بود و می تواند خرید بیشتری را به سمت خود جلب کند. اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای ۱۰٫۵۰۰ دلار هدایت کنند، احتمالاً سرعت افزایش قیمت بعدی شدید خواهد بود.

در حال حاضر، فرصت در دست این گاوها است، اما اگر آنها از این فرصت استفاده نکنند، ممکن است خرس ها در کوتاه مدت بازگردند.شکسته شدن قیمت به زیر ۹،۵۰۰ دلار بسیار منفی خواهد بود، زیرا این امر نشانگر عدم خریداران در سطوح بالاتر خواهد بود. این مسئله می تواند باعث سودآوری سفته بازان کوتاه مدت شود و احتمال وقفه در زیر خط روند مثلث صعودی را افزایش دهد.

اتریوم / دلار

اتر (ETH) در تاریخ ۲۲ ژوئیه از سطح مقاومت ۲۵۳٫۵۵۶ دلار صعود کرد و روند صعودی را از سر گرفت. پیگیری خرید از آن زمان به بعد بر احساسات مثبت بازار می افزاید و در نتیجه آن، معامله گرانی که در حاشیه منتظر بودند، شروع به خرید کردند.

نمودار روزانه اتریوم / دلار. منبع: TradingView

خرس ها ممکن است سعی کنند حرکت صعودی را با ۲۸۸٫۵۹۹ دلار متوقف کنند، که این امر ممکن است منجر به اصلاح جزئی یا ادغام در آن سطح شود اما احتمال وقفه بالاتر از این سطح زیاد است.

اگر قیمت اتریوم به بالای ۲۸۸٫۵۹۹ دلار برسد، قیمت دومین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ می تواند به ۳۲۰ دلار و سپس ۳۶۶ دلار افزایش یابد.

اگر قیمت جفت ارز دلار / اتریوم از سطح فعلی یا ۲۸۸٫۵۹۹ دلار پایین تر رود و به زیر ۲۵۳٫۵۵۶ دلار کاهش یابد، این نظر صعودی بی اعتبار خواهد بود.

ریپل / دلار

قیمت ریپل در بالای خط نزولی شکسته شد و به سرعت به خط گردن الگوی معکوس سر و شانه رسید. با این حال، گاوها نتوانستند قیمت را از این سطح بالا ببرند که این نشان می دهد که خرس ها به شدت از این مقاومت دفاع می کنند.

نمودار روزانه ریپل / دلار. منبع: TradingView

اگر چهارمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ موقعیت زیادی را از دست ندهد، گاوها دوباره سعی در بالا بردن قیمت بالای خط گردن دارند. روند رو به رشد ۲۰ روزه نمایی (۰٫۱۹۷ دلار) و شاخص مقاومت نسبی در قلمرو مثبت نشان می دهد که مسیر حداقل مقاومت به سمت صعودی گرایش دارد.

شکستن و نزدیک شدن در بالای خط گردن، روند صعودی را که هدف اصلی اش ۰٫۲۵ دلار است، تکمیل می کند. در این بین، یک مقاومت جزئی در سطح ۰٫۲۳۵۶۸۸ دلار وجود دارد اما احتمالاً از این سطح عبور خواهد کرد. اگر خرس ها جفت ارز ریپل / دلار را به زیر سطح ۰٫۱۸۸۴۹۹ دلار بکشانند، این اختلاف قیمت نفی خواهد شد.

بیت کوین کش / دلار

بیت کوین کش(BCH) در تاریخ ۲۳ ژوئیه از سطح مقاومت ۲۴۶ دلار پایین آمده و دوباره به میانگین های متحرک رسیده است. اگر خرس ها قیمت را پایین تر از میانگین های متحرک قرار دهند، افت قیمت به یر سطح ۲۱۷٫۵۵ دلار امکان پذیر است.

نمودار روزانه بیت کوین کش / دلار. منبع: TradingView

اگر پنجمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ از میانگین متحرک برگردد، گاوها تلاش دیگری برای هدایت قیمت به بالاتر از سطح مقاومت ۲۴۶ دلار خواهند کرد.

در صورت موفقیت، افزایش قیمت به ۲۶۰ دلار و سپس به ۲۸۰٫۴۷ دلار امکان پذیر است. با این حال، میانگین متحرک مسطح شده و RSI نزدیک به نقطه میانی نشان می دهد که عملکرد در این محدوده ممکن است برای چند روز دیگر نیز تمدید شود.

بیت کوین اس وی / دلار

گاوها در تاریخ ۲۱ ژوئیه بیت کوین اس وی (BSV) را در بالای خط نزولی قرار دادند اما آنها نتوانستند این آلت کوین را به هدف اولیه ۲۰۰ دلار برسانند، که این مسئله، نشانگر عدم تقاضا در سطوح بالاتر است. قیمت این ارز دیجیتال دوباره به میانگین های متحرک کاهش یافته است.

نمودار روزانه بیت کوین اس وی / دلار. منبع: TradingView

اگر خرس ها بتوانند ششمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ را به زیر میانگین های متحرک بکشانند، احتمالاً قیمت آن به ۱۷۰ دلار خواهد رسید. شکسته شدن در زیر این سطح پشتیبانی می تواند منجر به کاهش سطح پشتیبانی مهم ۱۴۶٫۲۰ دلار شود.

با این حال، اگر جفت ارز بیت کوین اس وی / دلار از سطح میانگین های متحرک عقب برگردد، گاوها دوباره تلاش می کنند قیمت را به سطح ۲۰۰ دلار برساند. در صورت موفقیت، قیمت این جفت ارز می تواند به ۲۲۷ دلار برسد.

کاردانو / دلار

بازگشت مجدد میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱۱۱ دلار) تاکنون جابجایی نداشته و این نشان می دهد که خرید در سطوح بالاتر متوقف شده است. این مسئله می تواند کاردانو (ADA) را برای چند روز دیگر در داخل پرچم نگه دارد.

نمودار روزانه کاردانو / دلار. منبع: TradingView

از آنجا که قیمت بالاتر از میانگین های متحرک صعودی است و RSI در قلمرو مثبت است، گاوهاهمچنان از سودآوری برخوردارند. اگر گاوها قیمت را به سطح مقاومت ۰٫۱۳۸۰۹۷۷ دلار برسانند، احتمالاً روند صعودی هفتمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ از سر گرفته خواهد شد.

از طرف دیگر، اگر خرس ها جفت ارز دلار / کاردانو را در زیر پرچم کاهش دهند، اصلاح عمیق تری امکان پذیر است. شکسته شدن در زیر پشتیبانی ۰٫۱۰ دلار تا ۰٫۱۱ دلار نشان می دهد که روند صعودی احتمالاً به پایان رسیده است.

لایت کوین / دلار

لایت کوین (LTC) از سطح مقاومت بالای ۴۶ دلار در ۲۳ ژوئیه رد شد و این نشان می دهد که خرس ها از این سطح به شدت دفاع می کنند. با این حال، خرس ها نتوانسته اند قیمت زیر میانگین های متحرک را کاهش دهند.

نمودار روزانه لایت کوین / دلار. منبع: TradingView

میانگین های متحرک هیچ بینشی در مورد حرکت جهت بعدی ارائه نمی دهند، زیرا هر دوی آنها مسطح هستند اما اگر RSI سطح ۶۰ دلار را بشکند، این مسئله می تواند نشان دهنده افزایش در مومنتوم به سوی یک روند صعودی باشد.

اگر گاوها بتوانند هشتمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ را به بالاتر از سطح ۴۶ دلار بکشانند، احتمال رسیدنبه سطح ۵۱ دلار وجود خواهد داشت. احتمالاً گاوها از این سطح مقاومت دفاع می کنند اما در صورت عبور از این سطح، این امر می تواند منجر به یک روند صعودی جدید شود.
برخلاف تصور، اگر خرس ها قیمت را پایین تر از میانگین های متحرک قرار دهند، جفت ارز لایت کوین / دلار می تواند به ۳۹ دلار کاهش یابد.

بایننس کوین / دلار

گاوها بایننس کوین (BNB) را در بالای سطح مقاومت ۱۸٫۲۰ دلار در ۲۳ ژوئیه کشاندند و آن را تا یک حرکت صعودی دیگر که سطح مقاومت ۱۹ دلاری را پاک کرد، دنبال کردند.

نمودار روزانه بایننس کوین / دلار. منبع: TradingView

این مسئله بسیار مثبت است، زیرا نزدیکی به سطح بالاتر از ۱۹ دلار الگوی مثلث صعودی را که هدف اصلی آن ۲۲٫۹۳ دلار و سپس ۲۴ دلار است، تکمیل می کند. بالا رفتن تدریجی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷٫۵ دلار) و RSI بالای سطح ۶۰ نشان می دهد که گاوها از مزیت برخوردار هستند.

درصورتی که نهمین دارایی دیجیتال در کوین مارکت کپ از سطوح فعلی کاهش یافته و پایین تر از ۱۸٫۲۰ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بیاید، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد بود. چنین اقدامی می تواند فروش را تشدید کند و قیمت را به سمت روند مثلث بکشاند.

Crypto.com Coin / دلار

Crypto.com Coin (CRO) طی دو روز اخیر نزدیک به سطح ۰٫۱۴۶۲ دلار مانده است، این نشان می دهد که گاوها هنوز سود تحقق یافته ای کسب نکرده اند، زیرا انتظار دارند که روند صعودی از سر گرفته شود.

نمودار روزانه CRO / دلار. منبع: TradingView

اگر دهمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ از از ۰٫۱۴۶۲ دلار بالاتر رود، می تواند به ناحیه مقاومت ۰٫۱۵۳۰۶ دلار تا ۰٫۱۵۴۱۶ دلار برسد. اگر این حرکت بتواند قیمت این ارز دیجیتال را به بالای این سطح بکشاند، هدف بعدی که باید منتظر آن باشید ۰٫۱۷۴۱۱۴ دلار است.

RSI در حال شکل گیری واگرایی نزولی است که تنها پیشرفت منفی در نمودار است. در جریان روند گاوی، چنین واگرایی تمایل به شکست دارد، اما معامله گران همچنان باید احتیاط کنند زیرا بعضی اوقات آنها یک روند معکوس را نشان می دهند.

شکسته شدن سطح زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۱۴ دلار) اولین نشانه ضعف خواهد بود و هنگامی که جفت ارز دلار / CRO به زیر ۰٫۱۳۸۲۴ دلار کاهش یابد، اصلاح عمیق تر امکان پذیر است.

چین لینک / دلار

چین لینک (LINK) در ۲۳ ژوئیه بالای خط نزولی قرار گرفت، که این یک علامت مثبت بود اما گاوها نتوانستند این روند را حفظ کنند و این آلت کوین از سطح ۸٫۰۹۹ دلار کاهش پیدا کرد. این نشان می دهد که خرس ها در هر افزایش قیمتی که رخ می دهد، فروش انجام می دهند.

نمودار روزانه چین لینک / دلار. منبع: TradingView

اگر خرس ها بتوانند یازدهمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ را زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷ دلار) بکشانند، این امر بسیار منفی خواهد بود.

اگر جفت ارز دلار / چین لینک دوباره از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دوباره بازگردد، گاوها سعی می کنند قیمت را به بالای ۸٫۱۳۸۸ دلار بکشانند. در صورت موفقیت، بازپرداخت ۸۹۰۸۰ دلار روی میز قرار می گیرد. در بالاتر از این سطح، هدف بعدی که باید منتظر آن باشید، ۱۱٫۰۹۵ دلار است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location