سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آیا می توانیم در موج دوم شیوع ویروس کووید ۱۹، انتظار افزایش قیمت بیت کوین را داشته باشیم؟

درک تأثیر بیماری همه گیر کووید ۱۹ بر بازارهای دارایی مبتنی بر ارز دیجیتال بلاک چین

الگوهای ظهور ویروس کرونا نحوه شیوع این بیماری را مشخص می کند و جامعه را در یک مسیر خاص به آینده سوق می دهد. تأثیر ویروس کرونا بر جامعه مصرف کننده بسیار چشمگیر بوده است. این اثر بیشتر با بسته شدن محل کار دیده می شود و در نتیجه افراد یا از خانه کار می کنند، یا اخراج یا در برخی موارد به طور موقت از کار برکنار می شوند.

آمار بیکاری در کشورهای غربی به ویژه در ایالات متحده، رکورد داشته است. راه بهبود اقتصادی هنوز مشخص نیست. به نظر می رسد وضعیت فعلی نشان می دهد که مشاغل برای بازیابی کامل یا بازسازی مجدد، به انواع جدیدی از جمع آوری کمک نیاز دارند.

قرار گرفتن در معرض دارایی های مبتنی بر بلاک چین در بین افراد جوان حرفه ای حدود ۳۰ سال متمرکز شده است. اگر ما در کلاس های دارایی بلاک چین در بین بخش های مصرف کننده، دانشجویان جدید را مشاهده کنیم، ما ممکن است مشاهده کنیم که بیشترین تعداد کاربران جدید از نظر جغرافیایی از کشورهایی بوده اند که ارز محلی تورم بالایی را تجربه می کند و تقریباً در آفریقا و آمریکای لاتین متمرکز شده است. از نظر اقتصادی، آنها از طبقه متوسط هستند. در حالی که بیشتر آنها ماکسیمالیست های بیت کوین هستند، با این وجودعلاقه زیادی به بازارهای آلت کوین وجود داشته است.

اخیرا، خریدهای بسیار فیلم های به اشتراک گذاشته شده در برنامه رسانه های اجتماعی TikTok باعث افزایش قیمت قابل توجهی در ارزش دوج کوین (DOGE) شد. خریداران تقریباً به طور انحصاری نوجوانان و بزرگسالان جوان بودند که دارندگان فعلی ارز دیجیتال هستند. در حالی که دوج کوین به عنوان دارایی شناخته شده است، پدیده اخیر نشان می دهد که تعداد زیادی از تازه واردان در بازار گسترده تر ارز دیجیتال وجود دارند. لازم به ذکر است که این پامپ دوج کوین فقط چند ساعت طول کشید تا در مقایسه با چند هفته گذشته، هشت بار دیگر نیز، این کوین ارزش قابل توجهی را بدست آورد. این رفتا، یک حرکت تحریک آمیز را نشان می دهد.

سرمایه گذاران خرده فروشی در گروه های ریسک پذیر معمولاً در بیت کوین یا دارایی های مبتنی بر بلاک چین سرمایه گذاری نمی کنند. ثروت افراد متعلق به دهه ۷۰ و بالاتر، معمولاً در املاک و مستغلات ، اوراق قرضه و شاخص ها سرمایه گذاری می شود. همان سرمایه گذاران، مستعدترین افراد برای مرگ در مقابل بیماری ویروس کرونا هستند. در عین حال، آمار نشان می دهد که مرگ و میر به شدت در بین افراد طبقه کارگر، اقلیت های قومی و کسانی که فاقد دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت هستند متمرکز شده است. ساکنان خانه های مراقبت بسیار آسیب پذیر بوده اند.

این مسئله قابل توجه است، زیرا آمارها حاکی از آن است که اکثر قربانیان ویروس کرونا بعید است که ثروت قابل توجهی را در دارایی های سنتی یا مبتنی بر بلاک چین حفظ کنند. بنابراین ممکن است تأثیر ویروس کرونا بر بازارهای دارایی های مبتنی بر بلاک چین و ارز دیجیتال کاملاً ناچیز باشد، در حالی که در بازارهای سنتی، شیوع این بیماری احتمالاً قفل دارایی هایی را که معمولاً توسط قربانیان نگهداری می شود را باز خواهد کرد. در میان اعضای سالخورده طبقه کارگر، بیشتر ثروت در صندوق های املاک و مستغلات مسکونی و صندوق های بازنشستگی نگهداری می شود.

این مسئله نشان می دهد که اثر ویروس کرونا ممکن است املاک و مستغلات ارزان قیمت را به خصوص در حومه شهرها ارزان تر کند، حتی با وجود اینکه افراد به طور موقت به دنبال جابجایی در آنجا هستند. تأثیر بیت کوین از این نظر عملاً صفر خواهد بود.

تأثیر آن بر پول نهادی دو برابر شده است. از یک طرف، موسسات از طریق وثیقه بدهی خود با خرید اوراق بهادار تحت حمایت سهام، از حمایت بی سابقه دولت برخوردار شده اند و از طرف دیگر، وجوهی مانند Grayscale Bitcoin Trust شاهد افزایش فزاینده ای بوده اند.

موسسات به طور سنتی به عنوان سوئینگ تریدر (swing trader) شناخته می شوند. آنها روی حرکات بلند مدت بازار شرط می بندند. علاقه نهادی به ارزهای دیجیتال و دارایی های مبتنی بر بلاک چین به عنوان یک طبقه دارایی با افزایش تعداد ابزارهای سرمایه گذاری در طی پنج سال گذشته به طور پیوسته رو به رشد است. به طور معمول، موسسات از تمرکز ارزهای دیجیتال و دارایی های مبتنی بر بلاک چین با تمرکز محدود بر تعداد کمی از توکن ها و تکنیک های پیشرفته تجاری مانند معاملات لوریج و آپشن ها استفاده می کنند. در جبهه فنی، موسسات برای پشتیبانی از خدمات موجود خود از فناوری بلاک چین استفاده کرده اند.

این بدان معنی است که موسسات، بلاک جین را به عنوان ابزاری برای تسهیل کُندی و ارزهای دیجیتال را به عنوان راهی برای محافظت از پرتفوی خود در خارج از بازارهای سنتی می دانند. مسلماً، این امر تأثیر مؤسسات مربوط به دارایی های مبتنی بر بلاک چین را به عنوان عامل تثبیت کننده و نه یک بازارساز نشان می دهد.

فاندامنتال های بیت کوین علائم انتقال به چرخه رشد بعدی را طی چند سال آینده نشان داده است. فرآیند نصف شدن پاداش استخراج، عرضه را محدود کرده است.

نسبت انباشت به جریان، شاخصی است که نشان دهنده روند کلی تاریخی در بیت کوین است. در حال حاضر، این شاخص حاکی از افزایش قریب الوقوع ارزش این ارز دیجیتال برای بلند مدت است. به دلیل افزایش فشار ناشی از کاهش عرضه، بیت کوین در مقطعی از زمان افزایش یافته است.
تقاضای مصرف کننده ارگانیک در طول موج اول شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشورهای غربی کاهش یافت که منجر به کاهش چشمگیر قیمت بیت کوین شد. این افت وخیز ناشی از فروش اولیه هراس منجر به رسیدن به میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای و پایین آمدن به کمتر از آن شد و به دنبال آن یک بهبود سریع و V شکل صورت گرفت. داده ها حاکی از آن است که در حالی که موسسات در حال فروش هستند، خرده فروش هادر قیمت پایین خریداری می کنند.

مطابق نظریه جدید سبد دارایی، بازیابی سریع V شکل نشانگر اصول محکم در دارایی است. به جرات می توان گفت که ویروس کرونا حداقل به عنوان رویدادی که تأیید کننده روند صعودی کلی می باشد، عمل کرده است.

احتمالاً بازار گاوی پیش رو با تقاضای مصرف کننده هدایت می شود. در حالی که سرمایه گذاران خرده فروشی در حال تغییر ساختار سب دارایی شخصی خود در جهان در خارج از ارزهای دیجیتال هستند، به احتمال زیاد آنها به مرور زمان به کلاس دارایی علاقه مند می شوند. انگیزه ورود به بازار تحت تأثیر محافظت در برابر تورم و قرار گرفتن در معرض دارایی است که ممکن است در سراسر مرزهای ملی مورد استفاده قرار گیرد.

الکس آلتوسن (Alex Althausen)، مدیرعامل StormGain که یک پلتفرم تجاری و صرافی ارز دیجیتال است، در این باره عنوان کرد:

“امروزه، ما ارتباط قیمت بیت کوین با S&P 500 را ۶۶ درصد می بینیم، اما باید در نظر بگیریم که این بازار گاوی است. اگر  به دلیل موج دوم کووید ۱۹، قیمت دارایی های سنتی مانند سهام کاهش یابد، سرمایه گذاران با استفاده از دارایی های ایمن مانند طلا و بیت کوین فعالانه عمل می کنند. “

بیت کوین به عنوان یک دارایی امن و به ویژه به دلیل دسترسی آسانتر از ابزارهای مالی سنتی برای مصرف کنندگان امکان پذیر است. در این بین، حداقل سرمایه گذاری و قانونی خاص برای سرمایه گذاران معتبر وجود ندارد و افزایش دسترسی به خدمات صرافی ها باعث می شود که این طبقه دارایی برای مصرف کننده متوسط جذاب باشد.

پول هوشمند بیانگر پذیرندگان اولیه است. اخیراً، ما شاهد انفجاری در امور مالی غیر متمرکز، توکن های غیرقابل توصیف و علائم توکن های یوتیلیتی و ابزارهای دیگر هستیم. برندهای اصلی خیابان، مانند کلوپ های فوتبال اروپا از طریق توکن ها و پلتفرم های خود وارد بازار شده اند.

از آنجا که ویروس کووید ۱۹ به عنوان یک کاتالیزور در از بین بردن موسسات قدیمی و سیستم های مالی سنتی عمل می کند، این ویروس راه را برای خودنمایی کردن ارزهای دیجیتال و توکن ها باز می کند.

بیت کوین، پایه و اساس آینده مالی را پایه گذاری کرده است. همانطور که چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل شرکت بایننس اظهار داشت:

“این بیماری همه گیر دنیای ما را تغییر داده است. و این دنیا دیگر مانند گذشته نخواهد بود، در این دنیای جدید، ما معتقدیم که ارز دیجیتال نقش فزاینده ای خواهد داشت. “
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location