video thumb

انتقاد شرکت Northern Data از ترول‌ها پس از سقوط ۴۰ درصدی سهامش

به گفته ریئس مالی شرکت Northern Data ، افشاگران ترول‌های ناشناسی هستند و بیان می‌کند این شرکت کاملا امور شفافی دارد.

Northern Data که شرکت اروپایی استخراج بیت کوین

این شرکت اظهار می‌دارد که سهام NB2 در پایان روز ۱۷ جولای زیر ۴۷ یورو معامله شده است در صورتی که روز دوشنبه این سهام ۷۹ یورو ارزش داشته است.

شرکت نورترن بیت کوین (Northern Bitcoin) که در سال ۲۰۱۹ از ادغام شرکت زیرساخت بلاک چین آلمانی نورترن بیت کوین ای جی (Northern Bitcoin AG) و اپراتور دیتا سنتر آمریکایی وینستون (Whinstone) به وجود آمد ادعا می‌کند که در هوش مصنوعی رضایت دارد و محاسباتی با کارایی بالا ارائه می‌دهد.

ماکسیمیلیان مارتین مدیر مالی شرکت Northern Data اظهار داشت انتقادهای زیادی به این شرکت علارغم ظرفیت بالای محاسباتی‌اش شده است و این می‌تواند ناخوشایند باشد .

یکی از کاربران توییتر ضمن انتقاد از Northern Data بیان می‌کند این شرکت نتوانست به سوالات اساسی در مورد تجارت خود پاسخ دهد.

پس از آن این شرکت شاهد قیمت سهام خود بود که رئیس مالی آن در کامنتی اظهار داشت این ترول‌های ناشناس قدرت تاثیر گذاری بالایی دارند اما نگران نیستم زیرا می‌دانم ما جنایتکار نیستیم. این بزرگترین اصل متمایز است و ما در امور خود روشن عمل می‌کنیم.

گفتنی است مخالفت کردن با هر چیزی از درآمد تا قیمت گذاریی باعث شکل گیری شک و تردید بر مشروعیت کسانی که در این شرکت سرمایه گذاری کردن می‌شود.

این سقوط ناگهانی در پی رسوایی مالی بزرگ در آلمان مربوط به شرکت وایرکارد (Wirecard) بسیار ترسناک بود. وایرکارد یک مؤسسۀ خدمات مالی است که علاوه بر پرداخت پول از طریق اینترنت، کارت‌های اعتباری را نیز مدیریت می‌کند. با رسوایی مالی که این شرکت به بار آورد در واقع کل ساختاراقتصادی آلمان و بورس این کشور زیر سوال رفت.

به گزارش کوینتلگراف، کارت‌های اعتباری پیش پرداخت در پی این رسوایی به ناگهان غیرقابل پرداخت شدند و کاربران آنها نتوانستند پولی برداشت کنند. گفتنی این اتفاق تاثیر خود را روی کارت‌های اعتباری بیت کوین نیز گذاشته است.