سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت‌های Big Four تا سال ۲۰۳۰ به بخش مهمی از اکوسیستم دیفای تبدیل خواهند شد !

آخرین گزارش dGen ادعا می کند که دیفای (DeFi) در درازمدت شاهد تعدادی از تحولات صعودی خواهد بود. طبق گفته اندیشکده فکری غیرانتفاعی مستقر در برلین به نام dGen، شرکت های حسابداری Big Four مانند KPMG و Deloitte در دهه آینده به بخش مهمی از تأمین مالی غیر متمرکز یا دیفای تبدیل خواهند شد.

گفتنی است که در واقع، این شرکت های حسابداری Big Four، بزرگ‌ترین شبکه‌ های خدمات حرفه‌ ای بین‌ المللی در حسابداری بوده و خدماتی مانند حسابرسی، اطمینان‌ دهی، مالیات، مشاوره، ریاضیات بیمه‌ سنجی، تامین مالی شرکتی، و حقوقی عرضه می‌ کنند.

dGen در گزارشی با عنوان “امور متمرکز مالی: موارد استفاده و خطرات مربوط به پذیرش انبوه”، بر روی آنچه که “داغ ترین موضوع در صنعت بلاک چین

به گفته dGen، گرچه دیفای هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد، اما “می تواند صنعت فعلی فناوری مالی (فین تک) را رونق دهد و ساختار جدیدی از خدمات مالی را در سال های آینده فراهم می کند. محققان با ارائه تعدادی از پیش بینی های جسورانه در مورد دیفای، چنین طرز فکری داشته اند.

از نظر آنها، دیفای تا سال ۲۰۳۰ تبدیل به یک صنعت تریلیون دلاری خواهد شد و “درآمد هزاران گیمر، پخش کننده و اینفلوئنسر” را تأمین می کند. همچنین این فناوری توسط موسسات مالی اروپایی اتخاذ خواهد شد تا به ارائه حساب های پس انداز و بازنشستگی با قابلیت دیفای بپردازند.”

آیا Big Four به دیفای ورود می کند؟

این اندیشکده ادعا می کند که شرکت های Big Four، یعنی KPMG ، EY ، Deloitte و PwC “در سال های آینده بخش مهمی از اکوسیستم دیفای خواهند بود.”

جیک استوت (Jake Stott)، بنیان گذار dGen با بیان این مطلب به کوین تلگراف گفت: “هرچه موسسات مالی سنتی بیشتر در معرض مزایا و پیچیدگی های دیفای قرار بگیرند، نیاز بیشتری به شرکت های خدمات حرفه ای برای تهیه و ممیزی این فعالیت ها احساس خواهد شد. شرکت های Big Four می توانند در زمینه ممیزی دیفای و رعایت سهم بازار تخصص بیشتر پیدا کنند.”

استوت عنوان کرد که علاقه زیادی نسبت به دیفای وجود دارد. وی در این باره عنوان کرد: “ما ممکن است  در ابتدا شاهد علاقه زیادی از عموم مردم داشته باشیم که به دلیل سود بانکی صفر در پس اندازهای بانکی خود ناراحت هستند.”

وقتی از استوت در مورد نقاط ضعف اصلی این بخش سؤال شد، وی به کوین تلگراف گفت:

“بزرگ ترین ضعف دیفای در حال حاضر خطر از دست دادن تمام سرمایه کاربران و پیچیدگی موجود در تعامل با اکوسیستم دیفای است. هر دوی این موارد به طور جدی در حال بررسی می باشند.”

گزارش های دیگر در مورد این بخش

براساس گزارش ConsenSys در مورد دیفای در سه ماهه دوم که در اوایل هفته جاری منتشر شد، رشد این بخش با افزایش محبوبیت محصولات کشاورزی و پروتکل های توکنیزه سازی بیت کوین (BTC) آغاز شده است.

این گزارش همچنین حاکی از وقوع حوادث امنیتی بزرگی است که برخی از پلتفرم های دیفای مانند Uniswap ، Lendf.me و Bancor را هدف قرار داده است، چرا که تاکنون ۲۶ میلیون دلار از این پلتفرم ها به سرقت رفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location