سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دفاعیه مدیرعامل کوین بیس برای صدور مجوز پلتفرم آنالیتیکس

به گفته مدیرعامل صرافی کوین بیس ، بسیار حائز اهمیت است که پلتفرم آنالیتیکس (Analytics Platform) از قوانین ضد پولشویی (AML) پیروی کند و تنها پراویوسی کوین‌ها می‌توانند خدمات حریم خصوصی قابل قبولی را ارائه دهند.

کوین بیس در خصوص صدور مجوز نرم افزار تحلیلی خود حمایت کرد و بیان می‌کند اگر مردم واقعا حریم خصوصی برایشان مهم است می‌توانند از پرایویسی کوین‌ها استفاده کنند.

برایان آرمسترانگ مدیر عامل صرافی کوین بیس در توییتی در مورد آنالیتیکس کوین بیس  و عملکرد این شرکت در خصوص صدور مجوز این پلتفرم صحبت می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا باید صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای اجرای قوانین بانکداری نرم افزار آنالیتیکس داشته باشند.

صرافی‌هایی که ارتباطات خود را نسبت به سیستم مالی موجود حفظ کرده‌اند یعنی امکان اتصال به حساب بانکی شما را دارند و می‌توانید فیات را به ارز رمزنگاری تبدیل کنند باید قوانین ضد پولشویی (AML) را نیز دنبال کنند. جهت پیروی از این قوانین می‌توانند از نرم افزار آنالیتیکس بلاک چین برای نظارت بر معاملات استفاده کنند. کارهای زیادی در مورد  قوانین ضدپولشویی وجود دارند، به این صورت که می‌توانیم تبدیل فیات به ارز دیجیتالی رو به صورت قانونی انجام دهیم.

این صرافی در طول آخرهفته بعد از اینکه مجوز صدور نرم افزار آنالیتیکس بلاک چین خودش را برای آمریکا گرفت از سوی رسانه‌های اجتماعی انتقادهای شدیدی به او وارد شد.  آمسترانگ همچنین افزود، هزینه ساخت پلتفرم آنالیتیکس گزاف بوده است و آنها می‌خواهند با فروش  این نرم افزار هزینه‌ها را جبران کنند. وی بیان می‌کند که داشتن چنین نرم افزار تحلیلی به ویژه به عنوان یک ابزار برای تشویق تعامل بیشتر بین فیات و ارز رمزپایه بسیار حائز اهمیت است.

سرویس مخفی آمریکا، در حقیقت  نظارت بر جرایم سایبری را افزایش داده است. اخیرا، سازمان اجرای قانون نیز Cyber Fraud Task Force را راه اندازی کرده است که روی قوانین ارزهای دیجیتالی در فعالیت‌های قانونی آنلاین تمرکز دارد.

مدیرعامل کوین بیس اظهار می‌دارد، نقل و انتقالات بر روی بلاک چین عمومی حتی اگر این صرافی هرگز پلتفرم تحلیلی خود را به طرفین دیگر نفروشد قابل تعقیب است. اگر مردم حریم خصوصی واقعی و درست بخواهند، پرایوسی کوین‌ها می‌توانند انتخاب خوبی باشند. من خود طرفدار پرایوسی کوین‌ها هستم زیرا تصور می‌کنم باید هرکسی حریم مالی بیشتری داشته باشد.  در این مورد می‌توانیم مثال اینترنت را بیاوریم که چگونه با گذشت زمان از HTTP  به HTTPS انتقال یافت.

چندی پیش شایعه شده بود که کوین بیس در نظر دارد وارد بازار بورس شود اما هنوز منتظر چراغ سبز از کمیسیون اوراق بهادار و بورس است. این صرافی همچنین پل گریوال (Paul Grewal) معاون مشاور عمومی فیس بوک را برای پیوستن به تیم حقوقی خود استخدام کرد تا احتمالا برای عرضه اولیه عمومی آماده باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location