سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هدف پلتفرم بلاک چین ، ایجاد تغییر در صنایع کشاورزی و ماهیگیری است

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارش های منتشر شده، پروژه Release عنوان کرده که پلتفرم مبتنی بر بلاک چین

اگر موضوعاتی از جمله کارآیی لجستیکی و قیمت تجاری منصفانه حل شود، صنایع کشاورزی و شیلات پتانسیل بزرگی برای مقیاس گذاری در سطح جهانی دارند. بنا به گفته ها، Release یک معماری تجارت اجتماعی را توسعه داده است که به دگرگونی کشاورزی جهانی و لجستیک شیلات کمک خواهد کرد. این پلتفرم توضیح داد:

“فروشندگان می توانند هنگام فروش به خریدار عمومی، در مورد قیمت های سبزیجات تازه، میوه، ماهی، صدف و غیره تصمیم بگیرند. این امر به طور بالقوه می تواند نگرانی های عمده در این صنعت را حل کند و آن را به طور گسترده ای به نفع خریداران و همچنین فروشندگان بهینه کند.”

طبق اعلامیه Release، عدم تأثیر لجستیک و زنجیره تأمین و عدم برقراری ارتباط مؤثر بین خریداران و فروشندگان از برجسته ترین چالش هایی است که تجارت اجتماعی با آن روبرو است. Release تأکید کرد: این پلتفرم تجارت اجتماعی نقش واسطه ها را حذف می کند و حیطه کشاورزی و ماهیگیری را در تجارت الکترونیکی تقویت می کند.

تجارت اجتماعی و تمرکزگرایی

تجارت اجتماعی زیرمجموعه تجارت الکترونیکی است که شامل رسانه های اجتماعی – رسانه های آنلاین که از تعامل اجتماعی پشتیبانی می کنند – و همکاری های کاربر برای کمک به خرید و فروش آنلاین محصولات و خدمات است. هدف Release ترکیب رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیکی و فراهم آوردن یک پلتفرم قوی برای تجارت اجتماعی است که ذاتا توزیع شده و غیر متمرکز است.

این پروژه از فن آوری های پیشرفته ای همچون Big Data و هوش مصنوعی استفاده کرده است تا بتواند یک پلتفرم تجاری اجتماعی قوی، ایمن، مطمئن و شفاف را توسعه دهد.

توکن بومی Release به دارندگان آن این امکان را می دهد تا از طریق سایر سیستم ها به ویژگی های موجود در این پلتفرم دسترسی داشته باشند تا خدمات، مهارت ها و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location