video thumb

دوج کوین با چالش تیک تاک عمر کوتاهی داشت

به گفته مدیر ارشد بازاریابی صرافی معروف ارزهای دیجیتالی

قیمت دوج کوین پس از آنکه علاقه مندان رسانه‌های اجتماعی برای چند روز در تیک تاک (Tik Tok)  به ترغیب مخاطبان پرداختند و با به راه انداختن چالش‌های مختلف سعی کردند قیمت آن را به یک دلار برسانند سقوط قابل توجهی کرد و آتش این چالش‌ها خاموش شده است.

به گزارش مدیر بازاریابی OKCoin، تاثیر  Doge/TikTok بیشتر باعث شد که خود پلتفرم تیک تاک رونق بگیرد تا اینکه کمکی به صنعت ارز دیجیتالی کند. اینگونه چالش‌های وایرال همیشه بیشتر باعث جلب توجه مخاطبان به آن پلتفرم‌ها می‌شوند و چالش دوج کوین را هم می‌توان جز همین چالش‌های وایرال در نظر گرفت.

این مدیر بازاریابی نیز بیان می‌کند که چالش‌های تیک تاک عمر چندان بلندی ندارند و در یک بازه زمانی کوتاه سر و صدا می‌کنند و می‌روند و با توجه به سقوط ۲۰ درصدی قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته می‌توان نتیجه گرفت که عمر این چالش‌ها به پایان رسیده است.

تیک تاکی‌ها نقش موثری در پامپ قیمت این ارز دیجیتالی داشتند

همانطور که می‌دانید با یک حرکت وایرالی در پلتفرم شبکه اجتماعی تیک تاک، باعث شد افراد به خرید دوج کوین روی بیاورند و همچنین دیگرانی که این چالش‌ها را می‌بینند را تشویق به همین کار کردند.

طبق آنچه که کوین تلگراف در مورد داده‌های قیمتی می‌گوید، قیمت دوج کوین هنگام این چالش‌ها به بالاتر از یک پنی نرسید و نکته قابل توجه اینجاست که این تلاش برای رساندن قیمت این ارز دیجیتالی به دلار یک حرکت فوق العاده بود. اما در طول این چالش‌های تیک تاک و همچنین قبل از افت قیمت دو روز پیش، دوج کوین سعی کرد قیمت خود را دو برابر کند.

کشش اینترنتی دوج کوین به پایان می‌رسد

این مدیر بازاریابی همچنین بیان می‌کند، علاوه بر افت قیمت دوج کوین، نتایج نشان می‌دهد که سایر معیارها هم به هدف خود نرسیدند. گوگل ترند نشان می‌دهد تحقیقات در مورد دوج کوین از حالت وایرال در روز ۸ ژوئیه به حالت نرمال‌تری برگشته است.

او افزود در بازار ارزهای دیجیتالی باید بسیار مراقب اینگونه چالش‌های وایرالی باشیم زیرا ما را از هدفمان که رسیدن به یک سیستم مالی برابر و جهانی است دور می‌کند.

زمانیکه دوج کوین در آن هنگام مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود، متوجه شدیم که این ارز در بین ارزهای Bitfinex است که می‌‌توان این را جز تاثیرات بلند مدت اینگونه چالش‌ها بر صنعت ارز دانست.