سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر عامل بایننس از اولین کارت اعتباری ارز رمزپایه خود رونمایی کرد

چانگ پنگ ژائو (CZ) مدیرعامل و بنیان گذار صرافی بایننس

در تاریخ ۱۰ جولای، مدیر عامل بایننس در توییتی اعلام کرد که در آزمایش بتای کارت بایننس که آزمودن تراکنش‌های مربوط به توکن شرکت بایننس یعنی BNB است شرکت می‌کند.

او نیز در توییتی اشاره می‌کند که این آزمایش بتا تمام تراکنش‌های واقعی از جمله فروشگاه‌ صوتی آمازون، Audible، Uber alternative Grab و یک پلتفرم تجارت الکترونیکی به نام Lazada را در برمی‌گیرد.

مدیر عامل این صرافی بزرگ همچنین بیان کرد که پرداختی‌های BNB مستقیما از حساب بایننس خودش صورت می‌گیرد. و اظهار می‌دارد که می‌تواند از ۹۹ درصد به ۱۰۰ درصد از تکنولوژی‌های ارز رمزنگاری شده برسد.

 مدیریت کارت اعتباری ارز رمزپایه شده بایننس توسط Swipe

چانگ ژائو قصد دارد علاوه بر تراکنش‌های آمازون و Grab، از Swipe که یک شرکت فیلیپینی است تراکنش انجام دهد. دفتر مرکزی این شرکت در ششم جولای توسط بایننس راه اندازی شد. هنگامی که مدیر عامل بایننس توییت خود را پست کرد چندی بعد Swipe پست او را مجددا توییت و بیان کرد ” این کارت توسط Swipe مدیریت و پشتیبانی می‌شود “

آخرین اخبار حاکی از آن است که در ابتدا صرافی بایننس قصد نداشته است که شرکت Swipe را در این برنامه دخیل کند اما پس از اینکه بایننس در تاریخ ۶ جولای مالک Swipe می‌شود، مدیرعامل این شرکت بیان می‌کند ” این دو شرکت جهت راه اندازی کارت های اعتباری ارز رمزپایه در سراسر دنیا با یکدیگر همکاری می‌کنند. “

باینسس هر روزه پذیرش‌های بیشتری را به توکن‌های خود به خصوص BNB اضافه می‌کند. BitTorrent  شرکت ترون، دلار آمریکا یعنی BUSD را به عنوان گزینه پرداخت  اضافه کرده است. گفتنی است BNB اکنون روی پلتفرم پرداخت‌ها پشتیبانی می‌شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location