video thumb

مشارکت بیشتر شرکت های داخلی چین به منظور توسعه پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی !

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که، یک پلتفرم بزرگ تجارت الکترونیک چینی و یک سایت به اشتراک گذاری ویدیو به پروژه ارز دیجیتال

توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی چین یا CBDC همچنان نشانه هایی از پیشرفت را نشان می دهد. براساس اخبار محلی گزارش شده، یک پلتفرم اصلی تجارت الکترونیک داخلی و یک سایت به اشتراک گذاری ویدیو، هر دو به پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی پیوسته اند.

شرکت های Meituan و Bilibilibili ظاهرا هر دو، همکاری خود را با تعدادی از بانک های درگیر در پروژه یوان دیجیتال آغاز کرده اند. Meituan یک پلتفرم خدماتی مهم با بیش از ۲۴۰ میلیون مصرف کننده و پنج میلیون بازرگان محلی است و Bilibilibili به عنوان بزرگ ترین وب سایت اشتراک گذاری ویدیو در چین شناخته شده است.

علاوه بر این، گفته می شود گه گروه فنی چند ملیتی چینی ByteDance نیز در مورد همکاری با ارز دیجیتال بانک مرکزی با بانک ها در حال بحث و گفتگو می باشد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز کوین تلگراف گزارش داد که پلتفرم حمل و نقل Didi نیز با موسسه تحقیقات ارز دیجیتال (Digital Currency Research Institute) بانک خلق چین (PBoC) یک همکاری استراتژیک داشته است.