video thumb

مایکل نووگراتز: بر روی طلا بیشتر از بیت کوین سرمایه ‌گذاری کنید !

بر اساس گزارش های منتشر شده، مایکل نووگراتز که پیش بینی کرده بود قیمت بیت کوین

مایکل نووگراتز، یکی از بزرگ ترین گاوهای بیت کوین (BTC) در جهان، به سرمایه گذاران توصیه نمی کند که بیشتر سرمایه خود را بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

اگرچه نووگراتز اطمینان دارد که بیت کوین از این فلز گرانبها را بهتر عمل می کند، اما به دلیل ماهیت بسیار بی ثبات این ارز دیجیتال عنوان می کند که خرید طلا امن تر از خرید بیت کوین است.

نووگراتز می گوید که بیت کوین هنوز در مراحل اولیه پذیرش خود قرار دارد

نووگراتز اظهار داشت: “احساس من این است که بیت کوین بهتر از طلا عمل می کند، اما من به مردم می گویم که بیت کوین را بسیار کمتر از طلا نگهداری کنند.”

طبق گفته نووگراتز، بیت کوین هنوز در مراحل اولیه پذیرش خود قرار دارد، و این بدین معنی است که به دست آوردن اینارز دیجیتال هنوز هم بسیار دشوار است. با این حال، قیمت این ارز دیجیتال بزرگ به تدریج در حال افزایش خواهد بود، زیرا شرکت های بیشتری در سراسر جهان ابزارهای بیشتری را معرفی می کنند تا موجب پذیرش انبوه را ارزهای دیجیتال شوند. نووگراتز عنوان کرد:

“هنوز هم خرید بیت کوین دشوار است. اگر خرید این ارز دیجیتال راحت تر بود، قیمت آن بسیار بیشتر می شد. و تعداد بیشتری از افراد، می توانستند به گونه ای راحت تر خرید این ارز دیجیتال را انجام می دهند.”

قیمت طلا در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به بالاترین سطح ۹ ساله خود رسیده است

طلا در تاریخ ۹ ژوئیه، آستانه ۱۸۰۰ دلار را شکست و به بالاترین قیمت از سپتامبر ۲۰۱۱ رسید. افزایش قیمت طلا ظاهراً ناشی از ترس اقتصادی نسبت به بحران ناشی از شیوع ویروس کروناست.

نووگراتز به عنوان یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاران ارز دیجیتال و بلاک چین شناخته می شود. او گلکسی دیجیتال، یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ سرمایه گذاری و میز تجاری را اداره می کند. علاوه بر سرمایه گذاری در این صنعت نوظهور، نظر نووگراتز نسبت به افزایش قیمت بیت کوین مثبت است و پیش بینی می کند که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۰،۰۰۰ دلار برسد.

سال گذشته، نووگراتز پیش بینی کرده است که علاقه نهادی، قیمت بیت کوین را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ به ۲۰،۰۰۰ دلار بازگرداند. این ارز دیجیتال نتوانست این انتظارات را برآورده کند و در نهایت قیمت این ارز دیجیتال در پایان سال به حدود ۷،۰۰۰ دلار رسید.