سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

برگزاری ۶ جلسه آنلاین رایگان برای آموزش مصرف کنندگان و کسب و کارهای آفریقایی توسط پکسفول

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که یک صرافی ارز دیجیتال همتا به همتا، شش جلسه آنلاین رایگان را برای آموزش مصرف کنندگان و کسب و کارهای آفریقایی درباره بیت کوین

بیماری همه گیر ویروس کرونا باعث ایجاد اختلال در لسیاری از کنفرانس ها و رویدادهای ارز دیجیتال در سراسر جهان شده است، اما یک شرکت مصمم است به آموزش مشاغل و مصرف کنندگان درباره پتانسیل بیت کوین ادامه دهد.

پکسفول یک بازار همتا به همتای بیت کوین است، میزبان یکسری جلسات آنلاین است که بازار آفریقا را هدف قرار داده است. این رویدادهای یک ساعته به گونه ای طراحی شده است که برای کسانی که اطلاعات کمی در مورد ارزهای دیجیتال تأثیر احتمالی آنها دارند، یک بینش قانع کننده از این دسته ارزها ارائه می دهند. برخی از شرکت ها و افراد مشهور این قاره نیز در این سمینارها شرکت می کنند.

جلسه اول “هر چیزی می خواهید از من بپرسید” با حضور دو بنیان گذار پکسفول یعنی ری یوسف و آرتور شاباک برگزار شد. این جلسه به اعضای جامعه پکسفول در آفریقا، فرصتی برای سؤال درباره برنامه های آینده این پلتفرم برای رشد و توسعه داد.

در عین حال، جلسه دوم دیدگاه گسترده تری در مورد صنعت ارز دیجیتال و چگونگی تأثیر آن بر اقتصاد آفریقا داشت. با از بی رفتن فرصت های شغلی در دوره شیوع کووید ۱۹، سمینار دیگری با موضوع چگونگی ارائه بیت کوین می تواند یک منبع جایگزین برای درآمد جوانان فراهم کند.

با تلاش کسب وکارها برای ادامه فعالیت، موسسات خیریه جمع آوری وجوه در طول دوران همه گیری را دشوار می بینند، عصر ویروس کرونا به این معنی است که بشر دوستی هیچگاه تا حد از اهمیت برخوردار نبوده است. جلسه سوم پکسفول در مورد چگونگی استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برای بازپرداخت جوامع، می تواند مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

قرار است سمینارهای بعدی نیز در اواخر ماه برگزار شود. در تاریخ ۱۱ ژوئن، پکسفول میزبان بحث در مورد چالش های تکمیل فرآیند شناسایی هویت مشتری خود در آفریقا و آنچه توسط شرکت های برجسته در فضای ارز دیجیتال انجام می شود به منظور غلبه بر آنهاست.

جلسه ۱۶ ژوئن پکسفول به ویژه برای کسانی که اطلاعات کمی در مورد دارایی های دیجیتال دارند، مفید خواهد بود. این رویداد با عنوان “بازگشت به مبانی”، به سادگی توضیح خواهد داد که بیت کوین چیست، چگونه کار می کند و چگونه می توان از ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره استفاده کرد.

گذشته از این، جلسه ۱۸ ژوئن، نگاهی به تأثیرگذاران بر روی ارز دیجیتال خواهد انداخت – افرادی که بینش و دیدگاه های آنها باعث ده تا هزاران یا حتی میلیون ها نفر از آنها پیروی کنند. در اینجا، تعدادی از کارشناسان، نکات مهم خود را برای ایجاد اعتبار، پیدا کردن مخاطب و تأمین درآمد به اشتراک می گذارند.

بالا بردن آگاهی

هر شش جلسه این برنامه رایگان است و تنوع موضوعات بدان معنی است که چیزی برای لذت بردن همه وجود دارد. پکسفول امیدوار است از طریق این جلسات بتواند اعتماد مصرف کنندگان در آفریقای جنوبی، کنیا و غنا را به دست آورد و می خواهد آنها را ترغیب به ثبت نام کند تا مشاهده کنند که پلتفرم نرم افزاری اش چه چیزی برای ارائه دارد.

همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، آفریقا به عنوان مکانی مناسب برای پذیرش ارز دیجیتال و نوآوری تلقی می شود. در برخی از اقتصادهای این قاره، نرخ تورم بالا و ارزهای بی ثبات باعث شده که مصرف کنندگان به دنبال گزینه های جایگزین باشند. دارایی های دیجیتال همچنین می تواند صنعت حواله جات را دگرگون کند. تنها در سال ۲۰۱۹ حدود ۴۸ میلیارد دلار توسط مهاجران آفریقایی به خانواده های مستقر در جنوب صحرای آفریقا ارسال شده است، اما ارائه دهندگان فعلی پرداخت غالباً هنگام انجام این تراکنش ها، کارمزدهای عوارض دریافت می کنند.

هنگامی که صرافی ارز دیجیتال Luno گزارشی را در مورد فرصت های ایجاد تحول در آفریقا نوشت، از پکسفول به عنوان یک بازیگر مهم در اکوسیستم ارز دیجیتال این منطقه خبر داد.

پکسفول افراد را قادر می سازد تا با استفاده از بیش از ۳۰۰ روش پرداخت از جمله وجه نقد، کیف پول آنلاین، نقل و انتقال بانکی و کارت های هدیه، بیت کوین را فوراً خریداری کرده و به فروش رسانند. آخرین آمار نشان می دهد که این صرافی بیش از ۳ میلیون مشتری در سطح جهان دارد.
گفتنی است که این شرکت همچنین در نظر دارد تا ۱۰۰ مدرسه در آفریقا بسازد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location