سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رئیس توسعه تجاری صرافی کراکن: بیت کوین می‌تواند به ۱۰۰۰،۰۰۰ دلار برسد

دن هلد (Dan Held)، رییس توسعه تجاری صرافی کراکن توضیح می دهد که چرا او معتقد است که بیت کوین

بیت کوین “بسیار کسل کننده” خواهد شد

بیت کوین به دلیل نوساناتش مشهور است، اما هلد فکر می کند که همیشه اینگونه نیست. او معتقد است که بیت کوین طلای دیجیتال است. با این حال انتظار می رود رشد بزرگی در سرمایه بازار این دارایی به وجود آید.

وی اظهار داشت که “بیت کوین در دهه های پایانی خود، چیزی خسته کننده خواهد بود. همانطور که نوه های ما پدر بزرگ و مادربزرگ خواهند شد، من فقط در مورد بیت کوین می شنوم. همه، بیت کوین خریده اند و بیت کوین مانند یک سرمایه گذاری کسل کننده است. این ارز دیجیتال مانند نگه داشتن پول نقد است. “

هلد پیش بینی می کند که ارزش بیت کوین در مراحل نهایی خود از ۵ تریلیون به ۱۰۰ تریلیون دلار برسد. این امر می تواند بیت کوین را از یک دارایی بسیار بی ثبات به یک ارز “کسل کننده” تبدیل کند.

اعتقاد هلد به بیت کوین غیرقابل تردید است، چرا که ۹۰ درصد از سبد دارایی وی را بیت کوین تشکیل می دهد و عدم تمایل وی برای تنوع بخشیدن به سبد خرید خود، از این باور قاطع ناشی می شود که فناوری بلاک چین فقط برای بیت کوین مفید است. وی عنوان کرد:

“ساتوشی عمداً فناوری بلاک چین را برای ساخت بیت کوین ایجاد کرده است. این امر باعث می شود مصالحات زیادی برای ساخت بیت کوین انجام شود که تقریباً برای هر چیز دیگری بی اثر است. “

وی دلیلی برای وجود آلت کوین ها نمی بیند. وی می گوید، به یاد داشته باشید که آلت کوین ها فقط آزمایشاتی هستند تا اثبات کنند که بلاک چین برای هر چیزی به جز بیت کوین مفید است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location