سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هیوبی، به اولین صرافی بزرگی تبدیل شد که نود Chainlink را به کار می‌گیرد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که هیوبی ، به اولین صرافی بزرگ تبدیل خواهد شد که یک نود Chainlink را به منظور بهبود اصالت داده ها و یکپارچگی آنها به کار می گیرد. صرافی

در حالی که بایننس اولین صرافی بزرگی بود که داده های خود را در اکتبر سال ۲۰۱۹ به اوراکل های Chainlink ارائه داد، هیوبی با اجرای نود خود بر روی این سیستم از طریق Huobi Wallet یک گام فراتر رفته است. این امر اجازه می دهد تا این صرافی داده های مربوط به قیمت خود را امضا کرده و به کاربران امکان می دهد تا تأیید کنند که هرگونه داده مبادله ای که از گره هیوبی حاصل می شود معتبر و مستقیم از منبع است.
ویل هوانگ (Will Huang)، مدیرعامل Huobi Wallet اظهار داشت:

DeFi گزاره ارزش منحصر به فردی را برای ارائه محصولات مالی شفاف، باز و برنامه ریزی ارائه می دهد. ما بسیار هیجان زده شده ایم تا با دسترسی کاربران Chainlink به داده های صرافی Huobi Global و همچنین اجرای نود Chainlink خود، درگیر شدن خود در این روند نوظهور را تسریع کنیم. “

دسته اول قیمت جفت ارزها شامل BTC / ETH ، BTC / USDT ، ETH / USDT و LINK / ETH است که موارد بیشتری در این زمینه دنبال می شود.

در پی نگرانی های مربوط به ارائه حجم معاملات اغراق آمیز در سال گذشته، بازار به نظر می رسد که هیوبی در تلاش است تا اعتبار خود را ارتقاء دهد.

بهبود وضعیت یکپارچگی

هیوبی یکی از بزرگ ترین شرکت های ارز دیجیتال جبل الطارق است و این ادغام در پی تلاش های مداوم این کشور در کاهش دستکاری بازار توسط شرکت های ارز دیجیتال طی چند ماه گذشته صورت می گیرد. سال گذشته Huobi با Global Digital Finance (GDF) همکاری داشت و به عنوان یک از روسای گروه کار یکپارچگی بازار با Solidus Labs همکاری کرد.

نگرانی در مورد دستکاری بازار

در سال ۲۰۱۹، گزارشی از Bitwise حاکی از آن است که هیوبی حجم معاملات اغراق آمیزی را ارائه داده است و این مسئله منجر به انجام یک تحقیق داخلی برای از بین بردن هرگونه استراتژی احتمالی پولشویی توسط سازندگان بازار شد.

لیوی ونگ (Livio Weng)، مدیرعامل Huobi Global اعتراف کرد که ممکن است پولشویی رخ داده باشد. وی در این خصوص اظهار داشت:
وی گفت: “ما تعدادی از سازندگان بازار را که گمان می رود با اهدف بازاریابی اقدام به پولشویی کرده باشند، شناسایی کردیم. ما قبلاً با این سازندگان بازار ارتباط برقرار کرده ایم و آنها استراتژی های مورد نظر را کنار گذاشته اند.”

لازم به ذکر است که هیوبی از آن زمان وارد لیست ۱۰ صرافی برتر ارز دیجیتال از نظر ارائه حجم واقعی مسری (Messari) راه یافته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location