سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش باج افزارها و حملات رمزنگاری شده در اندونزی

تحقیقات مایکروسافت نشان می دهد که حملات مرتبط با ارز دیجیتال

این گزارش نشان می دهد که این منطقه همچنان در برخورد با باج افزارها و سایر حملات بدافزار، یک سطح “بالاتر از حد متوسط” را تجربه کرده است که به ترتیب ۱٫۶ و ۱٫۷ برابر بالاتر از سایر نقاط جهان می باشد.

افزایش باج افزارها و حملات رمزنگاری شده در اندونزی

میزان حملات بدافزاری در اندونزی در طول سال ۲۰۱۹ حدود ۱۰٫۶۸ بوده است. مایکروسافت می گوید که اگرچه این میزان با کاهش ۳۹ درصدی همراه بوده است، اما این رقم دو برابر بالاتر از میانگین منطقه ای است.

اندونزی از نظر حملات باج افزاری که ۱۴ درصد است، در رتبه دوم قرار دارد و این میزان ۲٫۸ برابر بیشتر از میانگین ثبت شده در سایر کشورهای منطقه است.

نرخ ۱۰ درصدی رویارویی با Cryptojacking در سال ۲۰۱۹، دو برابر بالاتر از میانگین منطقه ای و حتی جهانی بود. آنها بالاترین میزان برخورد را در منطقه آسیا و اقیانوس آرام داشتند و در رتبه چهارم در سطح جهان قرار گرفتند. هریس ایزمی (Haris Izmee)، رئیس مایکروسافت اندونزی اظهار داشت:

“در حالی که نوسانات اخیر در ارزش ارز دیجیتال و افزایش زمان مورد نیاز برای تولید ارز دیجیتال باعث شده است که مهاجمان تلاش خود را متمرکز کنند، آنها همچنان به بهره برداری از بازارهایی با آگاهی سایبری پایین و کم بهره از اقدامات بهداشت سایبری ادامه می دهند.”

حملات سایبری مربوط به ویروس کووید ۱۹ افزایش یافته است

محققان Microsoft Intelligence Protection نگرانی خود را در مورد افزایش حملات مرتبط با ویروس کووید ۱۹ در همه کشورهای جهان ابراز داشتند. آنها خاطرنشان می کنند که در هر کشور حداقل یک حادثه رخ داده است و تعداد حملات موفقیت آمیز در کشورهایی که میزان شیوع ویروس کرونا در آنها بالا بود، رو به افزایش است.

بیشتر حملات سایبری مربوط به ویروس کووید ۱۹ از طریق پیوست های ایمیل یا URL های مخرب ارائه می شوند. هکرها اغلب نهادهای جهانی را با نقش های کلیدی در همه گیری ویروس کرونا مانند سازمان بهداشت جهانی یا WHO ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها یا CDC و وزارت بهداشت ایالات متحده جعل می کنند.

اخیراً، کوین تلگراف گزارش داده که سنگاپور در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش چشمگیر حملات مرتبط با ارز دیجیتال بوده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location