سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

KuCoin با رمپ‌های جدید فیات، آمریکای لاتین و اروپای شرقی را هدف قرار می‌دهد

اوکی کوین ( KuCoin )، پشتیبانی از کارت اعتباری

اوکی کوین، صرافی دارایی های دیجیتال مستقر در سیشل، به طور قابل توجهی فیات را در سطح رمپ ها گسترش داده و پشتیبانی از ۱۷ واحد پول ملی را در ۱۲ ژوئن ارائه می دهد.

اکنون اوکی کوین از خرید کارت های اعتباری در بیش از ۵۰ واحد پول فیات از طریق ادغام با Simplex ، Banxa و بازار خارج از بورس پشتیبانی می کند. این خدمات جدید فیات به دنبال گزارش هایی مبنی بر اینکه مجمع الجزایر کوچک سیشل از آفریقا، میزبان حجم بیشتری از تراکنش های برون مرزی بیت کوین (BTC) نسبت به ایالات متحده می باشد، صورت گرفته است.

اوکی کوین، پشتیبانی کارت اعتباری را برای ۱۷ ارز فیات اضافه می کند

ارزهای تازه پشتیبانی شده توسط اوکی کوین، عمدتا از کشورهایی است که در آمریکای لاتین و آسیای میانه واقع شده اند. جونی لیو (Johnny Lyu)، مدیر عامل اجرایی جهانی اوکی کوین اظهار داشت که این صرافی متعهد شده است تا پذیرش گسترده بلاک چین و ارز دیجیتال را ترویج کند و یک کانال آسان برای تراکنش از فیات به ارز دیجیتال تا حد زیادی به این امر کمک خواهد کرد.”

خریدهای فیات اکنون در ارزهای ملی امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، آرژانتین، جمهوری دومینیکن، گرجستان، قزاقستان، مولداوی، نامیبیا، پرو، قطر، اروگوئه، هند، فیلیپین و ازبکستان پشتیبانی می شود.

لیو در ادامه افزود: اوکی کوین از طریق تلاش های مستمر در کانال های فیات، از تازه واردان بیشتری برای پذیرش و کمک به دنیای ارز دیجیتال استقبال می کند.

تسلط سیشل بر حجم بین المللی بیت کوین

گسترش پشتیبانی از فیات توسط اوکی کوین در حالی رخ می دهد که داده های منتشر شده توسط Crystal نشان داد که سیشل بزرگ ترین منبع انتقالات برون مرزی بیت کوین در جهان است.

علیرغم اینکه سیشل، فقط یک مجمع الجزایر ۱۷۵ مایل مربعی با جمعیت تقریبی ۱۰۰۰۰۰ نفر می باشد، تخمین زنده می شود که صرافی های مستقر در سیشل حدود ۱۵٫۸۳ میلیون دلار دریافت کرده و ۲۰٫۸۳ میلیارد دلار بیت کوین را در سال ۲۰۱۹ به خارج از کشور ارسال کرده است.

فعال ترین جریان بیت کوین در سراسر جهان از سیشل به سوی اروپا، ایالات متحده و کره جنوبی بوده است. به طوری که صرافی های هر کشور بیش از ۲ میلیارد دلار نقل و انتقالات بین المللی بیت کوین را با همتایان مستقر خود در سیشل پردازش می کنند.

در پایان لازم به ذکر است که سیشل، محل استقرار بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال پیشرو، از جمله بیتمکس، Cex.io و بیتفینکس است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location