video thumb

راه‌اندازی صندوق استخراج بیت کوین برای سرمایه‌گذاران نهادی در ژاپن توسط Bitfury

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت توسعه بلاک چین و استخراج ارز دیجیتال Bitfury در نظر دارد تا در ماه ژوئیه یک صندوق استخراج بیت کوین (BTC) را در ژاپن راه اندازی کند.

از آنجایی که عدم اطمینان در مورد بازارهای سنتی در میان همه گیری ویروس کرونا همچنان ادامه دارد، سرمایه گذاران به طور فزاینده به فکر یک سرمایه گذاری جایگزین بودند و در این زمینه به بیت کوین و ارزهای دیجیتال توجه می کنند.
با این حال، هنوز راهی برای سرمایه گذاران در ژاپن وجود ندارد تا از طریق زیرساخت های مربوط به ارز دیجیتال

گفته می شود که این صندوق، اولین صندوق اتخراج ارز دیجیتال در ژاپن خواهد بود و در ابتدا و قبل از ارائه به مشتریان خرده فروشی به سرمایه گذاران نهادی مانند دفاتر خانواده، شرکت های کوچک و … ارائه می شود.

کاتسویو کونو (Katsuya Konno)، رئیس Bitfury ژاپن اظهار داشت از آنجایی که عملکرد این صندوق با سایر محصولات ارائه شده، متفاوت است نسبت به تقاضا برای این پروژه اطمینان دارد.

این صندوق به منظور رعایت مقررات ژاپن، برای افزایش میزان سرمایه گذاری، یک شرکت هدف ویژه تأسیس کرده است. لازم به ذکر است که این صندوق جدید توسط Nippon Angels Investment اداره می شود، که به عنوان یک اپراتور تجاری ابزارهای مالی در دفتر نظارت دارایی ژاپن یا همان آژانس خدمات مالی به ثبت رسیده است. شرکت حقوقی ژاپنی Anderson Mori & Tomotsune به عنوان مشاور این شرکت فعالیت خواهد کرد.

همچنین، گفتنی است کهBitfury پیشتر صندوق استخراج بیت کوین خود را برای سرمایه گذاران نهادی در بازار آمریکای شمالی در ماه مه راه اندازی کرده بود.