سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نماینده شرکت Wanxiang: بلاک چین ، جهانی‌سازی دیجیتال را رهبری خواهد کرد

لیست عناوین این مطلب

نایب رئیس شرکت Wanxiang چین معتقد است که بلاک چین

مهم ترین سخنرانی دکتر شیائو در مورد اصلاحات اقتصادی دیجیتال، باعث بروز گمانه زنی هایی در مورد انتقال جهانی سازی از دنیای فیزیکی به دنیای دیجیتال شد. وی معتقد است که بلاک چین و دیگر فناوری های تحول آفرین ابزاری خواهند بود که با استفاده از آن ما این جهانی سازی دیجیتال را محقق می کنیم. وی در این باره توضیح داد:

“بلاک چین یک مکانیسم اعتماد دیجیتال است. وقتی داده ها را به بلاک چین منتقل می کنیم، به دلیل ویژگی های برگشت ناپذیری و تغییر ناپذیری بلاک چین، این داده ها را نمی توان دستکاری کرد. “

شیائو بر این باور است که قبل از همه گیری، جهانی سازی به نفع بسیاری از مردم از جمله چین، وال استریت و شرکت های چند ملیتی بوده است. با این حال، این همه گیری قربانیانی مانند طبقه متوسط و کارگران صنعتی را در بسیاری از کشورهای توسعه یافته نیز پشت سر گذاشت. وی در این خصوص گفت:

“از آنجا که طبقه متوسط و کارگران نمی توانند جهانی شوند، در اقتصاد تحت عنوان ” کالاهای غیر قابل تجارت “نامیده می شود.”

با این حال، وی معتقد است که پس از ویروس کووید ۱۹، جهانی سازی دیجیتال بدون مرز به نفع کشورهای در حال توسعه و کشورهای توسعه یافته خواهد بود. وی در ادامه گفت:

“با کمک فناوری دیجیتال، از این پس توان نیروی کار را نیز می معامله کرد و کارمندان دیگر نیازی به انتقال از ایالات متحده به چین ندارند، اگرچه این صنعت به سمت چین حرکت می کند. سپس بحث در مورد آموزش وجود دارد. آموزش زبان انگلیسی اینترنتی، چیزهای غیر قابل معامله را به چیزهای قابل معامله تبدیل کرده است “

روند جهانی سازی دیجیتال

به گفته دکتر شیائو، جهانی سازی دیجیتال بر سیستم های مدیریت سازمانی بسیاری از شرکت ها تأثیر خواهد گذاشت، به طوری که شرکت های بیشتری عملیات خود را به صورت آنلاین انتقال می دهند. روش های اصلی سنجش عملکرد شرکت ها از اهمیت کمتری برخوردار خواهد بود و یک چارچوب جدید تعیین هدف ممکن است به عنوان مهم ترین ساختار مدیریتی جایگزین آنها شود. وی می گوید که چنین چارچوبی “اهداف و نتایج کلیدی” یا OKR خوانده می شود. دکتر شیائو عنوان می کند:

“از آنجا که ما باید یک کار را در زمان و مکان مختلف انجام دهیم. ما باید شفاف باشیم و اهداف خود را بسنجیم، بنابراین به ابزارهای OKR احتیاج داریم. “

همانطور که پیش از این کوین تلگراف گزارش داده بود، تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه گذار سرمایه گذاری خطرپذیر نیز معتقد است که نوآوری های مالی دیجیتال مانند بیت کوین، قراردادهای هوشمند و هوش مصنوعی باعث جهانی تر شدن خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location