video thumb

شدت گرفتن جنگ بر سر قدرت درون شرکت بیت مین !

لیست عناوین این مطلب

به نظر می رسد که جنگ بر سر قدرت درون بیت مین بین شدت گرفته است، زیرا گزارش ها حاکی از آن است که میکری ژان نگهبانانی را برای دفتر پکن این شرکت استخدام کرده است.

طبق خبرگزاری چینی BlockBeats، میکری ژان مدیرعامل سابق بیت مین تیمی از “Bao Ans” یا نگهبانان خصوصی را هدایت می کند تا مالکیت دفتر بیت مین را در پکن به عهده بگیرند.

این گزارش شامل یک ویدئو است که توسط چند کانال رسمی رسانه ای چینی تهیه شده است. روز بعد ار آن، نامه سرگشاده ای از ژان در رسانه های اجتماعی چین شروع به منتشر شدن کرد.

در این سند، ژان ادعا کرده که کنترل دفتر پکن را از سر گرفته است و از کارمندان خواست تا برای انجام کارهای معمول خود به این شرکت بازگردند. وی اظهار داشت: در حالی که اختلافات حقوقی همچنان ادامه دارد، این روند به زودی باید حل شود.

سرانجام، ژان تعهد بیت مین را برای توسعه تراشه های پیشرفته و ادامه فشار بر روی سخت افزارهای هوش مصنوعیو بلاک چین تأیید کرد. وی وعده داد که با دستیابی به ارزش بازار بیش از ۵۰ میلیارد دلار، روند IPO بیت مین نیز از سر گرفته خواهد شد.

یک بیانیه متفاوت بر روی Baidu توسط Mars Finance منتشر شد که نشان می دهد، یک مهر رسمی حدید از شرکت بیت مین در تاریخ ۱ ژوئن تأسیس شده که در پی بی اعتبار بودن مهر قبلی در تاریخ ۸ ماه مه ایجاد شده است.

واکنش جیهان وو

براساس اطلاعات Mars Finance، جیهان وو (Jihan Wu)، یکی دیگر از سهامداران بزرگ بیت مین، بیانیه ای را از نهاد هلدینگ هنگ کنگ بیت مین منتشر کرد و ادعا کرد که ژان مهر را جعل کرده است. وو این مالکیت را محکوم کرد و خاطرنشان کرد که نهاد هنگ کنگ تنها سهامدار شرکت در سرزمین اصلی چین است.

با این حال، شایعات در رسانه های اجتماعی چین حاکی از آن است که موقعیت حقوقی وو ممکن است به آن اندازه ای که به آن اشاره کرده قوی نباشد. ظاهراً ژان در بدست گرفتن سمت نماینده قانونی موفق عمل کرده بود و همین امر باعث شد وو شروع به انتقال قراردادهای کارمندان به یک شخص حقوقی جدید کند. این اطلاعات تا حدودی توسط سوابق عمومی تأیید شده است، که نشان دهنده ایجاد یک شرکت زیر مجموعه جدید از بیت مین به نمایندگی Ge Yueshang می باشد.