سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مرگ ICO: آیا SEC پنجره جهانی را روی توکن های جدید، بسته است؟

همانطور که تلگرام به ما آموخته است، قانون گذاران در ایالات متحده مانع بزرگی برای پروژه های مختلف جدید در هر جای دنیا هستند که به دنبال تامین مالی خود هستند. قدرت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در پیگیری عرضه سکه اولیه یا ICO ، یک غول ترسناک در جامعه ارز دیجیتال
اخیراً پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه تلگرام با این مسئله به پایان رسید که تلگرام شبکه باز برنامه ریزی شده و توکن های گرام خود را رها کرد، که بالغ بر ۱٫۷ میلیارد دلار جمع آوری کرده بود. حال سوال پیش روی جامعه ارز دیجیتال این است: آیا ما شاهد مرگ ICO بودیم؟ پاسخ مثبت است، در این صورت، با وجود ترس از پیش بینی ها، دیگر هرگز شاهد رونق ICO هایی مانند ICO 2017 نخواهیم بود. این بینش از ICO در واقع از بین رفته است.

این پایانی برای توکن های جدید نیست. اما، تا زمانی که قوانین به طور جامع تغییر نکنند، افزایش سرمایه عظیم که منجر به تجارت آزادانه یک توکن می شود مانند گذشته است.

دورنمای کلی از ثبت نام کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از دو قانون برجسته تصویب شده در اوج رکود اقتصادی بزرگ بیرون آمد. این کمیسیون قدرت قابل توجهی در فروش اوراق بهادار دارد. اوراق بهادار از کالاها متمایز هستند. به نظر می رسد یکی از مهم ترین قدرت های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به نظر ساده است وآن این است که هرکسی، اوراق بهادار را به مردم ایالات متحده ارائه می کند باید این پیشنهاد را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت کند.

ثبت نام کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیاز به یک شرکت دارد که بخش زیادی از اطلاعات مالی خود و همچنین قدرت تصمیم گیری را برای عموم مردم فاش کند. جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت ها چنین چیزی را نمی خواهند. چندی پیش، فرض بر این بود که ثبت نام کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هیچ ارتباطی با ارز دیجیتال ندارد. این موضوع در سه سال گذشته تغییر کرده است.

از آنجایی که ارزهای دیجیتال، آشکارا در دسته تعاریف بالقوه اوراق بهادار قرار نمی گیرند، طبقه بندی آنها بستگی به عبارت “قراردادهای سرمایه گذاری” دارد. آنچه که دقیقاً یک قرارداد سرمایه گذاری را تشکیل می دهد، توسط تست هاوی مشخص می شود:

“برای اهداف قانون اوراق بهادار، یک قرارداد سرمایه گذاری (تعریف نشده توسط این قانون) به معنای یک قرارداد، معامله یا طرحی است که به موجب آن شخص پول خود را در یک شرکت مشترک سرمایه گذاری می کند و به این ترتیب منجر می شود که فقط از تلاش های این ارتقا دهنده یا یک شخص ثالث انتظار سود داشته باشیم. “

نکته این است که قراردادهای سرمایه گذاری مستلزم سرمایه گذاری است که پول خود را به نهاد دیگری تحویل می دهد و بسته به کار آن نهاد، سود خود را مشاهده می کند. از طرف دیگر کالاها ارزش خود را از بازار به دست می آورند. قوانین مختلف بر تجارت آنها حاکم است.

فرض این است که هیچ نهادی که کنترل بیش از حد بر کالایی مانند نفت داشته باشد وجود ندارد، بنابراین امکان ثبت یک نهاد مسئول وجود ندارد. رویال شل هلند، با این حال، برای فروش سهام در ایالات متحده مجبور است در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت نام کند، به این معنی که اطلاعات مهم در مورد عملیات آنها برای همه و حتی غیر سرمایه گذاران در دسترس عموم است.

اصل راهنمایی این است که اگر یک بنگاه قصد دارد از تجارت عمومی پول به دست آورد، باید شفاف تر از آنچه از بنگاه های کوچکتر انتظار می رود، باشد. در ازای آن شفافیت، شرکت های دارای معامله عمومی به سرمایه های بسیار بیشتری دسترسی پیدا می کنند. قابل درک است که، علاقه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به ارز دیجیتال همراه با خطوط پایین که ICO تولید می کردند گسترش یافت.

تاریخچه مختصری از نقش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ارز دیجیتال

در سال های ابتدایی شبکه بیت کوین، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای درگیر کردن خودش در این زمینه کُند عمل می کرد. این یک حیطه پرتلاطم اینترنت بود که همچنان یک تازگی محسوب می شد. کمیته عالی امنیت مالی در بیشتر مواقع آن را تهدیدی برای سرمایه گذاران نمی داند یا نمی داند با آن چه کار کند.

اولین دادرسی بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار بیت کوین در سال ۲۰۱۳ صورت گرفت. این کمیسیون Trendon Shavers را به اجرای یک طرح پانزی با وعده بازده زیاد متهم کرد که براساس یک استراتژی منحصر به فرد برای سرمایه گذاری بیت کوین بود که اصلا وجود نداشت. در همین زمان، این قانون گذار یک هشدار کلی را برای سرمایه گذاران در برابر چنین طرح هایی با استفاده از ارزهای مجازی صادر کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location