سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Blockchain.com از روبل روسیه پشتیبانی می‌کند!

Blockchain.com ، بزرگ ترین ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال و داده های بلاک چین

Blockchain.com نقشه راه طولانی مدت خود را با عنوان دوره بعدی ارز دیجیتال و ا میلیارد کیف پول تا سال ۲۰۳۰ اعلام کرد. در پستی که توسط پیتر اسمیت (Peter Smith)، مدیرعامل و بنیان گذار Blockchain.com منتشر شده است، این شرکت اضافه کردن روبل روسیه را به عنوان بخشی از مأموریت خود برای رشد پایگاه کاربر فعلی خود که در حدود ۵۰ میلیون کیف پول ارز دیجیتال است به ۱ میلیارد حساب تا سال ۲۰۳۰ عنوان کرد.

کاربران روسی بخش بزرگی از ترافیک و حجم Blockchain.com را تشکیل می دهند

طبق این نوشته، Blockchain.com پشتیبانی از روبل روسیه را “در هفته های آتی” آغاز خواهد کرد. این برنامه در پاسخ به تقاضای آشکار برای معامله ارز دیجیتال از جانب تعداد زیادی از کاربران روسی در Blockchain.com می باشد. این شرکت عنوان کرد:

“ما جزو معدود صرافی هایی خواهیم بود که از روبل روسیه پشتیبانی می کنند. کاربران روسی بخش بزرگی از ترافیک و صرافی ما را تشکیل می دهند. ما خوشحالیم که تجارت روسپی را با ارز محلی خود برای کاربران روسی آسانتر می کنیم. “

اسمیت خاطرنشان کرد که روبل روسیه به پنجمین واحد پول حمایت شده فیات در Blockchain.com تبدیل خواهد شد. مدیرعامل این شرکت عنوان کرد که پول ملی روسیه به دلار ایالات متحده ، پوند انگلیس ، یورو و لیر ترکیه خواهد پیوست.

سایر صرافی ها نیز با وجود عدم اطمینان اقتصادی به روبل روسی روی می روند

Blockchain.com که در لندن مستقر می باشد، یکی از بزرگ ترین شرکت های ارز دیجیتال در جهان است که از سال ۲۰۱۲ مسئولیت ۲۷ درصد از کل تراکنش های بیت کوین (BTC) را بر عهده دارد. تصمیم این شرکت برای لیست کردن روبل روسیه با گذشت اندک زمانی پس از بایننس، بزرگ ترین صرافی رمزنگاری جهان که معامله روبل روسیه را در اکتبر ۲۰۱۹ آغاز کرد، صورت می گیرد. در آن زمان، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل شرکت بایننس عنوان کرد که روسیه در بین ۱۰ بازار برتر برای بایننس قرار داشت.

خبر لیست کردن روبل روسیه در Blockchain.com چندی پس از آن که یک شرکت ارز دیجیتال دیگر مستقر در انگلستان یک ویژگی رمزنگاری جدید را برای مردم روسیه فعال کرد، منتشر شد. در تاریخ ۱۹ ماه مه، Wirex از آغاز خرید ارزهای دیجیتال با کارت های اعتباری و بدهی فیات در روسیه خبر داد. این شرکت هنوز پاسخی به کوین تلگراف نداده است که آیا این شرکت برای اجرای این ویژگی، تائید قانونی را از مقامات روسی دریافت کرده است یا خیر.

ظاهراً قانون گذاری ارز دیجیتال روسیه خیلی ضروری نبوده است، زیرا هیچکدام از قوانین مربوط به ارز دیجیتال آن، تاکنون تصویب نشده است. از زمان آغاز اولین لایحه ارز دیجیتال روسیه در سال ۲۰۱۸ ، این دولت به دلیل اختلاف نظر مقامات مختلف در مورد ارز دیجیتال، بارها و بارها تصویب این لایحه را به تأخیر انداخته است.

آخرین تأخیر در تصویب این قانون در اواخر مارس ۲۰۲۰ رخ داد، هنگامی که روسیه تصویب قانون ارز دیجیتال خود را به دلیل وضعیت ویروس کرونا به تعویق انداخت. آناتولی اکساکوف (Anatoly Aksakov)، رئیس کمیته بازارهای مالی دوما روسیه، سپس عنوان کرد که قانون آتی استفاده از ارز دیجیتال را به عنوان پرداخت در روسیه منع خواهد کرد. در ۱۶ مارس، یک مجری قانون در بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که این لایحه، صدور و توزیع ارزهای دیجیتال را ممنوع خواهد کرد.

براساس آخرین گزارش ها، قانون گذاران روسی در نظر دارند تا تخلفات مربوط به ارز دیجیتال را با جریمه های حداکثر ۲ میلیون روبل (۲۸٫۲۴۰ دلار) و حبس تا هفت سال مجازات کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location