سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین با مقررات سخت‌تری روبرو می‌شوند!

بر اساس گزارش های منتشر شده، چشم انداز قوانین جهانی برای دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال

گزارشی از CipherTrace تخمین می زند که ۷۴ درصد از تراکنش های انجام شده در سال ۲۰۱۹ از طریق دستگاه های خودپرداز بیت کوین مستقر در ایالات متحده صورت گرفته است. در این گزارش همچنین آمده است که ۸۸ درصد از وجوه ارسال شده از طریق دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال ایالات متحده به صرافی های مجاز به خارج از کشور منتقل شده است. این رقم طی سال های اخیر یا یک رشد نمایی روبرو بوده و از سال ۲۰۱۷ به دو برابر افزایش یافته است.

جان جفریس ( John Jeffries)، مدیر ارشد فنی CipherTrace در مصاحبه ای با Law360 پیش بینی کرد که دستگاه های خودپرداز بیت کوین تبدیل به نقطه تمرکز جدید قانون گذاران خواهند شد.

کانادا مقررات مربوط به دستگاه های خودپرداز بیت کوین را سخت تر می کند

گزارش CipherTrace دو روز پس از اعمال مقررات جدید در مورد بنگاه های کانادایی که با ارزهای مجازی به عنوان کسب و کارهای خدمات پول (MSBs) کار می کنند، منتشر شد.

فرانسیس پولیوت از بنیاد بیت کوین کانادا و صرافی ارز دیجیتال محلی BullBitcoin در پستی در توئیتر عنوان کرد که این قانون جدید عمدتا بر شرکت هایی که ارز دیجیتال را به صورت نقدی مبادله می کنند تأثیر می گذارد و در ادامه اظهار داشت که این قانون، بیشترین تاثیر را بر روی اپراتورهای ATM بیت کوین خواهد داشت. اکنون اپراتورهای دستگاه خودپرداز بیت کوین موظف هستند که کلیه تراکنش ها به ارزش ۱۰۰۰۰ دلار کانادا یا بیشتر را گزارش دهند.

اصلاحات مربوط به درآمد حاصل از جرم و جنایت در کانادا (پولشویی) و قانون تأمین مالی تروریسم، در ژوئن سال ۲۰۱۹ و در پی فراخوان های شهردار ونکوور مبنی بر ایجاد ممنوعیت در کل دستگاه های خودپرداز بیت کوین به دلیل نگرانی های پولشویی تصویب شده است.

طبق گفته های CoinATMradar، در حال حاضر ۷۷۸ دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در کانادا فعالیت می کنند که تقریبا ۱۰ درصد از ۷۹۵۸ پایانه در سراسر جهان را تشکیل می دهند.

قانون گذاران جهانی کیوسک های ارز دیجیتال را هدف قرار می دهند

در ژوئیه سال ۲۰۱۹، پلیس اسپانیا پس از شناسایی یک باند محلی که تقریباً ۱۰ میلیون دلار برای قاچاقچیان مواد مخدر کلمبیا با استفاده از BATM ها پولشویی کرده بود، به دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال به عنوان یک نقطه کور در مقررات مبارزه با پولشویی (AML) اشاره کرد.

در ماه نوامبر سال گذشته، سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) تحقیقات خود در مورد کاربردهای غیرقانونی از ارزهای دیجیتال را آغاز کرد و مسائل مالیاتی احتمالی ناشی از استفاده از دستگاه های خودپرداز و کیوسک های بیت کوین را برجسته کرد.

سازمان بازار مالی آلمان (BaFin) علیه خودپردازهای غیرمجاز بیت کوین در مارس امسال اقدام کرد. گفتنی است که این اقدام به دنبال مقررات جدید مبارزه با پولشویی با هدف پوشاندن شکاف های موجود در مقررات پیشین ارز دیجیتال آلمان صورت گرفت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location