سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

همکاری استخر استخراج بیت کوین Poolin با BlockFi به منظور گسترش خدمات وام دهی ارز دیچیتال!

استخر پولین (Poolin)، دومین استخر بزرگ استخراج بیت کوین

این شرکت در ابتدا عرضه وام دهی ارز دیجیتال را در ماه فوریه از طریق شرکت کیف پول ثبت شده در سنگاپور یعنی بلاکین، منتشر کرد. با سرمایه بیشتری که هم اکنون در دسترس است، پولین قادر خواهد بود تجارت بیشتری را به مشتریان ماینر بیشتری منتقل کند و بهره سالانه خود را در سطحی که می تواند زیر ۶ درصد باشد، گسترش دهد.

قدرت محاسباتی ماینرهایی که به این استخر وصل می شوند در حال حاضر حدود ۱۸٫۳ اگزا هش در ثانیه (EH / s) است و تقریباً ۲۰ درصد از کل شبکه بیت کوین را تشکیل می دهند. این امر باعث می شود پولین دومین استخر بزرگ استخراج بیت کوین باشد که در پشت F2Pool قرار دارد و قدرت هش آن تقریباً ۱۹ اگزا هش در ثانیه است.

یانگ جیانگو (Yang Jianguo)، رئیس خدمات مالی پولین اظهار داشت که “استخر استخراج یک کسب و کار تجاری است و هر چه بیشتر در حا رقابتی شدن است.” “پولین، مزایای منحصر به فرد خود را دارد، اما ما چندین خط شغلی می خواهیم – نه تنها وام دهی، بلکه خدمات مالی – که موازی با کسب وکار استخر ما می باشد.”

به همین منظور، این شرکت در اواخر سال گذشته کیف پول بلاکین کاستودی خود را توسعه و راه اندازی کرد. پولین، جدیدترین استخر استخراج بیت کوین است که به رغم کاهش تقاضا پس از فروش عمده در ماه مارس که منجر به نقد شدن وثیقه بیت کوین بسیاری از اپراتورهای ماینیرهای ارز دیجیتال در چین شد، به محصولات وام دیه ارز دیجیتال تبدیل شده است.

یانگ عنوان کرد که اگرچه، هنوز هم از سوی ماینرها درخواست هایی برای دریافت وام وجود دارد که ناشی از نیاز به پرداخت هزینه برق یا خرید تجهیزات استخراج جدید با بیت کوینی است که وثیقه داده شده، اما تقاضا برای معاملات آپشن و محصولات مشتق نیز وجود دارد.
این شرکت از افشای ارزش فعلی وام های معوقه یا میزان وامی که از BlockFi گرفته، خودداری کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location