سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چراغ سبز قانون‌گذار تراکنش‎‌های ارز دیجیتال در سوئیس برای بانک‌های محلی!

سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس یا FINMA، بانک InCore را مجاز به انجام تراکنش های دارایی های دیجیتالی کرده است و به مشتریان در سراسر جهان امکان دسترسی و انجام تراکنش در این بانک را می دهد. این اعلامیه رسمی گامی مهم در ایجاد یک محیط دوستانه برای بلاک چین

این شرکت اکنون به مشتریان نهادی اجازه می دهد تا دارایی های دیجیتال را تجارت، نگهداری و انتقال دهند. FINMA همچنین به این بانک اجازه داده است تا قابلیت های توکنیزه سازی خود را توسعه دهد.

همکاری با شرکت مشاوره دارایی های دیجیتال IT

مارک دمباچر (Mark Dambacher)، مدیرعامل InCore Bank در گفتگو با Finews.ch اظهار کرد:

“مشتریان ما بدون اینکه در زیرساخت ها و فرآیندهای جدید سرمایه گذاری کنند، از گسترش به این کلاس دارایی جدید سود می برند. و این امر ضمن حفظ استانداردهای امنیتی معمول صورت می گیرد.

این بانک قبلاً با Inacta AG، یک شرکت مشاور فناوری اطلاعات مستقل در سوئیس، همکاری کرده تا اطلاعات و مدیریت دارایی های دیجیتال را ارائه دهد.

Maerki Bauman & CO مشتری جدید تراکنش های دارایی های دیجیتال بانکInCore ، است. رسانه های محلی بانک InCore را یکی از بانک های معتبر در این بخش می دانند.

برنامه هایی برای تقویت پذیرش بلاک چین در بخش بانکی

مدیران اجرایی شرکت گفتند که این بانک قصد دارد استراتژی بلاک چین خود را در ماه های آینده گسترش دهد. همچنین این بانک در نظر دارد تا خدمات کارگزاری، کارگزاری و خدمات انتقال توکن های بهادار را نیز ارائه دهد.

گفتنی است که در تاریخ ۷ فوریه، سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس ماده ای را برای مقابله با پولشویی تصویب کرد و آستانه تراکنش های ناشناس در صرافی های ارز دیجیتال از ۵۰۰۰ فرانک سوئیس به ۱۰۰۰ فرانک سوئیس (حدود ۱۰۲۰ دلار) کاهش یافت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version