سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کمک به افراد برای شناخت، تحقیق و خرید ارز دیجیتال

چشم انداز سیستم باز مالی ، بستگی به توانایی افراد در شناخت، کشف و انتخاب ارزهای دیجیتال دارد. ما انتظار داریم که میلیون ها نفر در سال های آتی، اولین خرید خود را در حوزه ارزهای دیجیتال انجام دهند. اما اغلب اوقات، شروع به کار برای افرادی که برای اولین بار در مورد ارز دیجیتال یاد می‌گیرند، مرحله‌ای هیجان انگیر و غرور آفرین به حساب می‌آید.

اکنون می‌خواهیم به شکلی ساده مراحل خرید انجام ارز دیجیتال  را برای کسانی که برای اولین بار آن را تجربه میکنند تشریح کنیم:

مجموعهCoinbase : این سیستم در حقیقت انتخاب یک بازار خوب متشکل از پنج ارز دیجیتال موجود برای خرید و فروش به حساب می‌آید. شما می‌توانید یک بسته ۵ عددی ارز دیجیتالی را به قیمت ۲۵ دلار خریداری کنید.

صفحات اطلاعات دارایی: صفحات دارایی جهت شناختن ۵۰ ارز دیجیتالی شاخص اخیر میباشد. از جمله بسیاری از آنهایی که در حال حاضر برای خرید یا فروش در Coinbase در دسترس نیستند.

آموزش در موردCoinbase: بخش جدیدی از وب سایت Coinbase برای آموزش به افرادی است که  به تازگی وارد حوزه ارز دیجیتال شده‌اند، تا به برخی از سوالات اساسی آنها  پاسخ داده شود.

بسته Coinbase راه تازه برای خرید

خرید یک ارز دیجیتال  زمانی می‌تواند آسان باشد که شما می‌دانید دقیقا چه چیزی میخواهید. اما دانستن اینکه کدام ارز دیجیتال برای خرید مناسب است و احساس اعتماد به نفس در مقدار خرید، مرحله‌ای است که بسیاری از افراد در آن دچار مشکل هستند. مجموعه Coinbase در این خصوص رویکرد مخالف را می پذیرد.

مشتریان خودشان انتخاب می‌کنند که چه مقدار ارز دیجیتال داشته باشند . Coinbase با توجه به کلاهبرداری‌های اخیر در زمان خرید، یک مجموعه متنوعی از ارزهای دیجیتالی موجود را محاسبه می‌کند که می تواند تنها با چند کلیک خریداری شود. بسته ها از قیمت ۲۵ دلار شروع می شود و هر کسی می تواند به همان اندازه‌ای که می‌خواهد و برای او مناسب است ارز دیجیتال داشته باشد.

هنگامی که یک بسته خریداری می‌شود، ارز دیجیتال اصلی در کیف پولهای دیجیتالی مربوطه ذخیره شده و عملکرد آن مانند سایر ارزهای دیجیتال بصورت جداگانه در حساب Coinbase میباشد، که در آن شما می‌توانید خرید، فروش، ارسال و دریافت هر نوع ارز دیجیتالی را به عنوان یک دارایی شخصی داشته باشید. بسته‌های Coinbase  از امروز شروع به کار نموده‌اند و در هفته‌های آینده برای مشتریان در ایالات متحده و اروپا در دسترس خواهند بود.

اگر میخواهید درباره بسته‌‌های Coinbase  بیشتر بدانید به وب سایت زیر مراجعه کنید:

coinbase.com/coinbase-bundle

صفحه دارایی Coinbase یک ابزار جدی مسیریابی در بازار

فقط ۳درصد از افراد می‌توانند نام یک یا چند ارز دیجیتالی را نام ببرند. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه دانش آموختگان در هنگام  ایجاد ارز دیجیتالی خود، فراتر از بیت کوین فکر می‌کنند. به همین دلیل است که ما اطلاعات صفحات دارایی ها را بر مبنای۵۰ ارز دیجیتالی شاخص، مبتنی بر بازار سرمایه قرار داده‌ایم.

در حالی که اکثر این ارزهای دیجیتال در حال حاضر برای خرید و یا فروش در دسترس نیستند،  در Coinbase، این صفحات اطلاعاتی به عنوان نقطه شروع برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال جدید طراحی شده‌اند. همه افراد – نه فقط مشتریان – میتوانند اطلاعات تجاری ، وضعیت بازار سرمایه و توضیحات مربوط به  ارزهای دیجیتالی و همچنین لینکهای مربوط به مقاله‌ها و وب سایتهای پروژه را مشاهده نمایند.

اطلاعات مربوط به صفحات دارایی Coinbase را می توان در لینک ذیل مشاهده نمود:

coinbase.com/prices

یادگیری در مورد Coinbase – از کجا باید شروع کنید

پس از صحبت‌های انجام شده  با افراد مختلف، اکنون میدانیم که گستردگی و عمق اطلاعات مربوط به  ارزهای دیجیتالی بیش از حد زیاد است و یک منبع ساده برای درک اصول اساسی در خصوص این فناوری وجود ندارد.  به همین دلیل است که Coinbase  بخش جدیدی از وب سایت را برای آموزش کسانی که تازه به حوزه ارز دیجیتال وارد شده‌اند به آدرسcoinbase.com/learn   جهت آموزش آنها راه اندازی نموده است.

سوالات و پاسخ‌ها در این پورتال از تحقیقات مشتریان و همچنین تجربیات افراد تازه وارد به ارز دیجیتال ، با هدف کمک به کسانی  است که تصمیم دارند بدانند آیا خرید ارز دیجیتال برای آنها مناسب است یا خیر.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location