video thumb

Crypto.com، خدمات کارت MCO Visa خود را به کانادا گسترش می‌دهد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Crypto.com پس از گسترش فعالیت های خود در سراسر اروپا، اکنون قرار است کارت های MCO Visa خود را در کانادا عرضه کند.

شرکت پیشرو در زمینه ارائه پرداخت ارزهای دیجیتال

کارت های MCO Visa، کارت های اعتباری هستند که از طریق ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC)، XRP و توکن بومی Crypto.com به نام MCO قابل استفاده هستند.

این شرکت اعلام کرد که شهروندان کانادا هم اکنون می توانند کارت های ارز دیجیتال خود را از طریق فرآیند سه دقیقه ای تسهیل عملکرد کاربر در سایت (customer onboarding) و تأیید شناسه در برنامه Crypto.com رزرو کنند.

این خبر تنها چند روز پس از این اعلام شده است که این شرکت خدمات کارت MCO Visa خود را در ۲۷ کشور در سراسر اتحادیه اروپا و همچنین سوئیس، انگلستان، ایسلند و نروژ گسترش می دهد. این شرکت خدمات خود را برای سنگاپور در سال ۲۰۱۸ اضافه کرد و در ژوئیه ۲۰۱۹ در ایالات متحده راه اندازی شد.

این شرکت پس از گسترش خدمات خود در کشورهای اروپایی، ادعا کرد که گسترده ترین کارت ارز دیجیتال موجود در جهان است. کریس مارزالک (Kris Marszalek)، مدیرعامل شرکت Crypto.com در گفتگو با کوین تلگراف اظهار داشت که هدف نهایی آنها این بود که کارت های خود را در سطح جهانی در دسترس قرار دهند.

کارت های رمزنگاری ممکن است به شدت بر پذیرش ارزهای دیجیتال تأثیرگذار باشند

کارت های بدهی و کارت های بدهی ارز دیجیتال اکنون رایج شده اند زیرا به کاربران امکان می دهند که ارزهای دیجیتال را بدون گذراندن فرآیند مبادله دستی با ارز فیات، خرج کنند.
امروزه میلیون ها بازرگان در سراسر جهان پرداخت های کارتب را می پذیرند و ویزا و مستر کارت رایج ترین ارائه دهندگان خدمات پرداختی هستند. شرکت های ارز دیجیتال از طریق همکاری با این ارائه دهندگان راه حل های پرداخت برای توسعه بدهی های اعتباری یا کارت های اعتباری، می توانند پرداخت های ارز دیجیتال را به آسانی با ارز فیات انجام دهند، از این رو، پذیرش ارز دیجیتال را آسان تر می کنند.

علاوه بر این، شرکت ارز دیجیتال کوین بیس در فوریه سال ۲۰۲۰ به عضویت اصلی ویزا درآمد و به این شرکت اجازه داد تا کارت های بدهی خود بدون نیاز به اعتماد به شخص ثالث صادر کند.