سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آدام بک، فکر می‌کند جابجایی اخیر بیت کوین‌ ها از یک کیف‌پول قدیمی کار ساتوشی نیست!

بر اساس گزارش های منتشر شده، شخصی اخیرا بیت کوینی را از یک کیف پول

بک در توئیتی اظهار داشت که “مردم به هیجان نیاز دارند.” “اگر ساتوشی کوین ها را می فروخت، مطمئناً باید کوین های اخیرا استخراج شده خود را به فروش می رساند تا ناشناس باقی بماند.

جابجایی بیت کوین از یک کیف پول قدیمی

صبح روز ۲۰ ماه مه ، بازارهای ارز دیجیتال، تراکنش های بیت کوین را که از یکی از قدیمی ترین کیف پول های شناخته شده بیت کوین ارسال شده بود، دریافت کرد. یک کیف پول از سال ۲۰۰۹، تنها چند هفته پس از راه اندازی بیت کوین، یک پاداش استخراج ۵۰ بیت کوینی  را دریافت کرد. آن بیت کوین ها از ۱۱ سال گذشته تا کنون در آن کیف پول قرار داشته اند.
با گذشت سال ها، بسیاری از افراد تلاش کرده اند تا هویت واقعی ناکاموتو را کشف کنند و همچنین کیف پول های مختلفی را که وی دارایی های خود را که تقریباً یک میلیون بیت کوین است و در آن ذخیره کرده، پیدا کنند.

شایعات اخیر مبنی بر این است که آدام بک همان ساتوشی ناکاموتو است، اگرچه تون ویز و جیمی سانگ، بخش عمده ای از داده هایی که این استدلال را تقویت می کند، اخیرا در ویدیویی در یوتیوب ضبط کردند.

این حرکت فقط می توانست کار ماینرهای قدیمی باشد

یک پست وبلاگ تحقیقاتی ۲۰۱۹ در مورد تلاش های اولیه استخراج بیت کوین، عنوان کرد که یک ماینر، که نویسنده آن را “پاتوشی” نامید، تقریباً ۱٫۱ میلیون بیت کوین را استخراج کرد. نویسنده این پست فرض کرده است که این ماینر می تواند ناکاموتو باشد.

با این حال، بک عنوان کرد که این پست وبلاگ شامل شواهد کافی برای نتیجه گیری قطعی نیست. “این تحقیقات تقریباً حدس و گمان است.” بک به عنوان بخشی از پاسخ وی به تراکنش های این کیف پول قدیمی در توئیتی عنوان کرد:”احتمالاً او کوین های کمتری از آن چیزی که مردم تصور می کند، دارد.
در این اواخر داستان های مختلفی در مورد هویت واقعی ناکاموتو در اینترنت ارائه شده است  از جمله استدلال یک از مخترعان بلاک چین در مورد اینکه چرا او خالق بیت کوین نیست.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location