video thumb

حزب کمونیست چین، ارز دیجیتال را به برنامه درسی‌اش اضافه می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مدرسه حزب کمونیست چین، کتاب جدیدی را در مورد ارز دیجیتال

براساس یک گزارش خبری محلی بلاک چین، مدرسه حزب کمیته مرکزی حزب کمونیست چین که به عنوان مدرسه حزب مرکزی نیز شناخته می شود، این کتاب را به عنوان بخشی از سری کتاب های خود در مورد فن آوری های مختل کننده منتشر کرد. نوشته های قبلی این سریال شامل “گفتگو با رهبران حزب درباره هوش مصنوعی و گفتگو با رهبران حزب درباره بلاک چین است.

هدف از این مجموعه کتاب، فراهم کردن منبعی برای مسئولان حزب و عموم مردم برای یادگیری در مورد ظهور روندهای جدید فناوری است. از مدیران بانک مرکزی چین، مدیران اجرایی بانکداری تجاری و قانون گذاران دعوت شد تا پیش گفتار کتاب رمزنگاری جدید منتشر شده را بنویسند.

از سرمنشاء پول تا تولد بیت کوین

این کتاب با تاریخ و منشأ ارز فیات آغاز می شود، سپس مروری بر سیستم ارزی فعلی ارائه می دهد. این کتاب در بخشی به حرکت ارز دیجیتال و تولد بیت کوین می پردازد.

این کتاب به بررسی ماهیت و آینده ارزهای دیجیتال ادامه می دهد و به تفصیل توضیح می دهد که صرافی های ارز دیجیتال و ICO چه هستند. این کتاب، مسائل مربوط به مقررات مربوط به این تحولات جدید را مورد بحث و تحلیل قرار می دهد.

CBDC و اشکال دیگر ارزهای دیجیتال

یک فصل کامل از این کتاب به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) اختصاص شده است. این کتاب، استراتژی پشت یوان دیجیتال و تأثیر آن بر سیستم پرداخت فعلی را توضیح می دهد.

یک تجزیه و تحلیل مقایسه ای کامل در مورد CBDC، لیبرای فیس بوک و استیبل کوین ها نیز در این کتاب گنجانده شده است. این کتاب در مورد

خطرات ارزهای دیجیتال حاکمیتی مانند لیبرا هشدار می دهد که حاکمیت پولی کشورهایی که زیرساخت های بازار مالی ناقصی دارند را به چالش می کشد. این کتاب، یک سری از اقدامات نظارتی برای مقابله با این روند ارائه می دهد.

همانطور که قبلاً گزارش کوین تلگراف گزارش شده بود، بانک مرکزی چین آزمایشاتی را بر روی CBDC در سایت های مختلف انجام داده است. بنا بر گزارش ها، علی رغم اینکه این بانک به روایت ضد رمزنگاری خود ادامه می دهد، بایننس امروز رسماً به چین بازگشته و دامنه جدیدی را در دولت چین ثبت کرده است.