video thumb

همکاری بانک آلمانی با کنسرسیوم فین‌تک سنگاپور بر روی بلاک چین!

لیست عناوین این مطلب

بانک آلمانی WEG با شرکت Anquan Capital برای کشف کاربردهای دفتر کل توزیع شده در صنایع بانکی و خدمات مالی همکاری کرده است. Ten31، بازوی فناوری مالی WEG Bank آلمان، با انکوباتور فناوری سنگاپور یعنی Anquan Capital همکاری کرده است.

در حالیکه این نهادها هنوز جزئیات پروژه های مشخصی را که با هم همکاری خواهند کرد را به تفصیلی ارائه نکرده اند، در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شد که این مشارکت شامل کاوش در برنامه های کاربردی بلاک چین

شرکت Anquan Capital تعدادی شرکت با فناوری دفتر کل توزیع یا DLT مانند Zilliqa و Anqlave را راه اندازی کرده است. ماتیاس فون هاف (Matthias von Hauff)، مدیر اجرایی Ten31 در این باره اظهار داشت:

“با افزودن Anquan به عنوان یک سهامدار، ما شریک ایده آل دیگری به شبکه خود اضافه کرده ایم و این گونه نه تنها ما از فن آوری های عالی آنها بهره مند می شویم بلکه در بلندمدت، پیشگامی در منطقه آسیا را به دست می آوریم. “

در این بیانیه آمده است: “به عنوان مثال، انتظار می رود چارچوب قانونی ذخیره سازی ارزهای دیجیتال که از اوایل سال ۲۰۲۰ وجود داشته است، نقشی را ایفا کند. در ادامه عنوان شده است:

“TEN31 از همان مرحله اولیه مطابق با قانون پیش رفته و مجوز دریافت کرده است.”

WEG Bank همچنین با داشتن مجوز در آگوست ۲۰۱۹ از طریق شرکت خواهر خود یعنی WEG Blocklink OÜ ، مجوز ارائه خدمات ارز دیجیتال و کاستودی را از استونی دارد.

نفوذ بلاک چین در زندگی روزمره

ماکس کانتلیا (Max Kantelia)، مدیرعامل Anquan اظهار داشت: “امروز، ما می توانیم شاهد گسترش بلاک چین به زندگی روزمره خود از حاشیه یک بخش فناوری باشیم که معدودی از آن را درک می کنند.”

“اکنون زمان مناسبی برای همکاری با TEN31 به منظور کشف چگونگی استفاده از پتانسیل فناوری های دفتر کل توزیع شده است که می تواند تحول دیجیتالی را تسریع کرده و امور مالی را برای همه متحول کند.”