video thumb

انواع تصاویر در مراحل احراز هویت سایت سرمایکس

چرا تایید هویت در سایت سرمایکس لازم است؟

بر اساس قوانین موجود در بازارهای مالی دنیا و نیز حمایت از قوانین مرتبط با پولشویی، احراز هویت مشتریان به سبب جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی الزامی است. احراز هویت به افرادی که در سایت ارزجو ثبت نام می‌کنند کمک می‌کند تا با امنیت بیشتر و خیال راحت تری به معامله با افراد داخل پلتفرم بپردازند.

قوانین ثبت نام در سایت سرمایکس

ثبت نام در سایت سرمایکس

نکته: ارزجو این اطمینان را به کاربران می دهد تا از اطلاعات شخصی کاربران به طور کامل محافظت کند و محیط امنی را برای پرداخت آنلاین فراهم کند.

احراز هویت اولیه در سایت سرمایکس

مطابق تصویر زیر جهت احراز هویت عکسی از چهره خودتان به همراه کارت بانکی و کارت ملی و این نوشته با دست خط خودتان (جهت ثبت نام در سایت ارزجو، با ذکر ساعت و تاریخ ثبت نام ) را ارسال نمایید.

نکته: نمونه های غیر قابل قبول در تصویر مشخص شده است. دقیقا مطابق تصویر مورد تایید عکس را ارسال بفرمایید.

 تعهد نامه خرید ارز

 چرا تعهد نامه خرید ارز:  مطابق شرایط و قوانین خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در صورتی که سرمایکس اعلام کند.کاربر موظف میباشد تا با ارسال تعهد نامه ای که با توجه به دستور العمل درخواستی از سمت ارزجو برای مقابله با پولشویی و فیشینگ میباشد را ارسال نموده و تا زمان بررسی این تعهد نامه سفارش کاربر در انتظار بررسی میباشد .

کلاه برداری های اینترنتی اکثرا با جعل هویت شروع می شود. در واقع فرد یا گروهی اطلاعات شما را به صورت غیر قانونی و بدون اجازه خودتان به دست می آورد. از اطلاعات به دست آمده به طرق مختلف سوء استفاده می شود. در واقع شخص با ترفندهای کلاه بردارانه خودش را به جای شما معرفی می کند.

 حساب های اجاره ای

 بنابر گزارش های مختلفی که منتشر شده چند وقت اخیر در بعضی‌ از آگهی‌های کاریابی با عناوینی مثل «کار در منزل»، «درآمد نجومی در منزل» و … از جویندگان کار درخواست می‌شود که با ثبت نام در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال و احراز هویت در آن با مدارک شناسایی خودتان مثل شناسنامه و کارت ملی، در واقع حساب کاربری خود را کرایه دهند تا با آن حساب، ارز دیجیتال خریداری شود. با این وعده که از هر خرید، چند درصد به صاحب اصلی حساب تعلق بگیرد.

 بنابراین با استفاده از حساب کاربری صرافی، که به نام قربانی و با مدارک شناسایی او احراز هویت شده است، مجرمین می‌توانند کلاه برداری و یا پولشویی انجام دهند و یا مبالغ موجود در کارت‌های بانکی هک شده را که از طریق فیشینگ به‌دست آورده‌اند، به ارز دیجیتال تبدیل کنند. این در حالی است که مسئولیت‌های قضایی و قانونی به عهده صاحب حساب خواهد بود و پس از تبدیل شدن پول به بیت کوین تقریبا ردی از مجرم باقی نمی‌ماند.

بنابراین برای جلوگیری از هر گونه کلاه برداری احتمالی در این حوزه ،جهت خرید ارز از سرمایکس می بایست این متن را بروی کاغذ به طور مشخص بنویسید و کامل کنید و همراه با کارت ملی و کارت بانکی ، با چهره خودتان عکس بگیرید و ارسال نمایید. مانند تصویر زیر:

اینجانب ………………. به شماره ملی ………………….. که در سایت آن مجموعه احراز هویت و ثبت نام نموده ام با آگاهی ، علم و یقین کامل همراه با رضایت قلبی ام از حساب بانکی خویش که موجودی آن متعلق به خودم بوده و این خرید را در چند …….. مرحله انجام داده و به مبلغ …………………… تومان خریداری نموده ام . همچنین اعلام می دارم پول موجود در حساب بانکی ام متعلق به خودم بوده و برای هیچ کسی خرید ننموده و کلیه عواقب خلاف این اظهاراتم را در کلیه مراجع قضایی ، پلیسی، اداری، بانکی، بر عهده می گیرم
تاریخ ، نام و نام خانوادگی:
امضاء

رضایت نامه خرید با کارت معلق

در صورتی که به دلایلی مانند ، عدم ثبت کارت بانکی، خرید با کارت سایرین و هر دلیلی که منشا آن خود کاربر باشد سفارش تایید و ارسال نشد، ارزجو به مدت یک هفته سفارش را معلق و سپس با کسر حداقل ۲۰ درصد مبلغ کل،  آن را لغو می نماید. بنابراین جهت تسهیل در روند سفارش  این متن را به صورت خوانا و مشخص روی برگه نوشته و همراه با کارت شناسایی و چهره فرد صاحب حساب از اکانت ایجاد شده خود صاحب حساب برای ارزجو تیکت کنید.

اینجانب………………. به شماره ملی ………………..آگاهی کامل دارم آقا/خانم………………..از حساب بانکی بنده به شماره کارت ………………خرید ارز دیجیتال انجام داده است.
ضمن رضایت کامل خرید به شماره فاکتور………………….انتقال یابد.

امضا

تیکت جهت تغییر شماره موبایل

تلفن همراه یکی از راه‌های ارتباطی با کاربر ،جهت احراز هویت، تایید تراکنش،فراموشی رمز عبور، اطلاع رسانی و… است. در صورتی که شماره موبایل شما تغییر کرده با ارسال تیکت، متن زیر را به صورت خوانا و مشخص روی برگه نوشته و همراه با کارت شناسایی مانند نمونه تصویر زیر با دست خط خودتان جهت تغییر شماره موبایل ارسال نمایید

لطفا شماره موبایل اینجانب را از شماره موبایل ……………… به شماره موبایل زیر تغییر دهید ضمنا تمامی مسئولیت این موضوع به عهده خودم میباشد
شماره موبایل

تاریخ ، نام و نام خانوادگی:
امضاء

تیکت جهت تغییر آدرس ایمیل

یکی از موارد لازم جهت احراز هویت ایمیل است :پس از ثبت نام موفق، بایستی ایمیل شما تایید شود، تا برای مواردی نظیر: ورود به سایت، ، دریافت رسید انجام تراکنش از این ایمیل تایید شده استفاده شود. در صورتی که ایمیلی که جهت ثبت نام ارائه دادید تغییر کرده از طریق تیکت ،لطفا متن زیر را به صورت خوانا و مشخص روی برگه نوشته و همراه با کارت شناسایی مانند نمونه تصویر زیر با دست خط خودتان جهت تغییر ادرس ایمیل ارسال نمایید

لطفا آدرس ایمیل اینجانب را از آدرس ……………… به آدرس زیر تغییر دهید ضمنا تمامی مسئولیت این موضوع به عهده خودم میباشد.
آدرس ایمیل:

تاریخ ، نام و نام خانوادگی:
امضاء

تیکت جهت درخواست مجدد کد QR مربوط به والت ارزجو Google Authenticator‏

همان طور که در قسمت تنظیمات امنیتی کیف پول ارزجو

در صورت فراموشی کد Google Authenticator‏ ، متن زیر را به صورت خوانا و مشخص روی برگه نوشته و همراه با کارت شناسایی مانند نمونه تصویر زیر با دست خط خودتان جهت کد Google Authenticator ارسال نمایید

با توجه به فراموشی کد Google Authenticator‏ لطفا مجددا کد Google Authenticator ارسال نمایید ضمنا تمامی مسئولیت این موضوع به عهده خودم میباشد
تاریخ ، نام و نام خانوادگی:
امضاء

تیکت جهت تعهد نامه فروش به سرمایکس

بعد از انتقال موجودی از کیف پول خود به کیف پول ارزجو ، این متن را بروی کاغذ به طور مشخص بنویسید و کامل کنید و با چهره خودتان به همراه کارت ملی و کارت بانکی عکس بگیرید و از قسمت تیکت ارسال نمایید.

اینجانب ………………. به شماره ملی ………………….. که در سایت آن مجموعه احراز هویت و ثبت نام نموده ام با آگاهی ، علم و یقین کامل، اعلام میدارم در تاریخ ساعت از کیف پول ارز دیجیتال خودم به نام که موجودی آن متعلق به خودم بوده مقدار …….. ارز دیجیتال …………. را به کیف پول ارزجو منتقل کردم. همچنین اعلام می دارم کلیه عواقب خلاف این اظهاراتم را در کلیه مراجع قضایی، پلیسی، اداری، بانکی، بر عهده می گیرم.

تاریخ:
نام و نام خانوادگی:

امضاء

تیکت جهت غیر فعال کردن حساب کاربری به علت سرقت گوشی

متن زیر را با دستخط خودتان بنویسید و۲ تا از مدارک (شناسنامه-کارت ملی-پایان خدمت-گواهینامه-و……) را ضمیمه آن کرده همراه با چهره خودتان عکس بگیرید و به شماره واتس اپ ۰۹۳۹۳۳۲۹۵۰۵ ارسال کنید.
اینجانب ———- به کد ملی———— به علت سرقت گوشی همراه خود در تاریخ ————درخواست غیرفعال کردن حساب کاربری خویش را به شرکت ارزجو داده بودم.
در حال حاضر ضمن پذیرش مسئولیت عواقب ناشی از ان در اینده درخواست فعالسازی مجددحساب کاربری خود با شماره همراه ———– در تاریخ ———- را دارم.

امضاء