سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

به نظر می‌رسد که ونزوئلا هارد فورک پترو را انجام داده باشد!

نشانه ها حاکی از آن است که اعتبار ارز دیجیتال

با این حال، ناظران از آن زمان مشخص کردند که اکتشاف کننده رسمی بلاک پترو در حال حاضر تاریخ ۵ مه سال ۲۰۲۰ را را به عنوان تاریخ استخراج بلاک جنسیس (genesis) خود نام می برد.

سایر کاوشگران بلاک، اکتبر ۱۳ سال ۲۰۱۸ را به عنوان تاریخ بلاک جنسیس پترو ثبت می کنند و این موضوع نشان دهنده این است که در حال حاضر بیش از یک زنجیره پترو وجود دارد.

پترو مشکوک به یک هارد فورک بی سر و صدا می باشد

پس از اتمام نگهداری، سرپرست ملی Cryptoassets اعلام کرد که ارتقاء زیرساخت های عمده ای را به اتمام رسانده است و این امر باعث می شود که کاربران PetroApp آدرس کیف پول پتروی خود را به منظور ادامه استفاده از این پلتفرم به روز کنند.

افزایش بیش از حد تورم ونزوئلا مدت هاست که تقاضا برای بیت کوین (BTC) در این کشور را افزایش داده است – ونزوئلا قوی ترین حجم معاملات همتا به همتای جهانی را در اختیار دارد.

رشد پذیرش ارز دیجیتال در بین معامله گران ونزوئلایی

در اوایل ماه جاری، شرکت پرداخت مستقر در پاناما به نام Cryptobuyer ، همکاری با شرکت محلی Mega Soft را اعلام کرد تا بتواند پشتیبانی از پرداخت های ارز دیجیتال را از طریق ۲۰،۰۰۰ خرده فروش در ونزوئلا فعال کند.

این معامله با مگا سافت، شرکتی که راه حل های پردازش پرداخت را ارائه می دهد و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را بر روی پلت فرم Merchant Server خود اجرا می کند، صورت می گیرد که بیش از ۲۰،۰۰۰ کسب و کار از جمله شبکه دارویی Farmatodo، زنجیره سوپر مارکت های مرکزی Madeirense و گروه سینمایی Cines Unidos را پوشش می دهد.

بازرگانان مگا سافت هم اکنون می توانند مبلغی را به صورت بیت کوین، اتریوم (ETH) ، لایت کوین (LTC) ، دش (DASH) ، بایننس کوین (BNB) ، توکن بومی بومی Cryptobuyers یعنی XPT و استیبل کوین های تتر (USDT) و دای (DAI) بپذیرند. )

گفتنی است که این مشارکت، اولین حضور Cryptobuyer در ونزوئلا نیست و پیش از این نیز با بزرگ ترین زنجیره خرده فروشی Traki در این کشور همکاری داشته است. این شرکت مستقر در پاناما همچنین در ماه مارس با زنجیره هتل ونزوئلایی تاماکو همکاری کرد و قرارداد همکاری با برگر کینگ را برای حمایت از این شرکت در ۴۰ نقطه در سراسر کشور در ماه ژانویه به امضا رساند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location