سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی چین یک پلتفرم مالی-تجاری مبتنی بر بلاک چین را پیشنهاد می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک خلق چین یک پلتفرم اطلاعاتی برای تأمین مالی تجاری بلاک چین

گفتنی است که تعدادی از نهادهای حاکم در چین به تازگی گردهم آمده اند تا یک سند رسمی را صادر کنند و پیشنهاد ایجاد یک پلتفرم تأمین مالی تجاری مبتنی بر بلاک چین را ارائه داده اند.

مشارکت کنندگان در این طرح شامل بانک خلق چین، کمیسیون تنظیم مقررات بانکی چین، کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار چین و دفتر مبادلات خارجی می باشند.

در این سند، چهار سازمان با تأکید بر تجارت و امور مالی جهانی، نظرات خود را در مورد چگونگی تأمین مالی ساخت و ساز منطقه خلیج بزرگ گوانگدونگ-هنگ کنگ-ماکائو ارائه دادند.

مختل کردن نحوه اشتراک اطلاعات تجاری برون مرزی

در تلاش برای توسعه و پیاده سازی فن آوری مالی بهتر در منطقه، این پیشنهاد عنوان می کند که کشور باید یک پلتفرم خدمات اطلاعاتی تأمین مالی تجاری مبتنی بر بلاک چین تحت فرضیه انطباق قانونی و داوطلبانه تجاری بسازد.

به گفته آنها، این پلتفرم به بانک های شرکت کننده کمک می کند تا اطلاعاتی را که مربوط به معامله گران برون مرزی است، از طریق یک منبع مطمئن به اشتراک بگذارند.

زیرساخت های غیرمتمرکز بلاک چین باعث می شود که مداخله شخص ثالث هنگام به اشتراک گذاری اطلاعات تجاری بین اعضا غیرضروری شود. این امر، باعث می شود که یک پایه و اساس بسیار مطمئن برای یک پلتفرم اطلاعاتی در زمینه تأمین مالی تجاری ایجاد شود. آنها همچنین استفاده از هوش مصنوعی و بیگ دیتا را در زمینه بازاریابی، پیشگیری از ریسک و نظارت مالی پیشنهاد دادند.

چین هم به صورت محلی و هم در سطح جهانی در حال انتقال بر روی بلاک چین است

چین با سرعت بیشتری نسبت به سایر کشورها در زمینه نوآوری بلاک چین عمل می کند. هر دو دولت محلی و مرکزی آن به طور مداوم در حال آزمایش برای برهم زدن بخش های مختلف صنعتی هستند.

در گزارشی از کوین تلگراف در ماه آوریل عنوان شده که این دولت اولین پلتفرم بلاک چین خود را برای ارائه خدمات دولتی در استان آن هویی در شرق چین راه اندازی کرد. این پلتفرم برای ارائه گواهینامه ها و مجوزهای الکترونیکی در نظر گرفته شده بود.

همچنین چین به تازگی شبکه خدمات مبتنی بر بلاک چین را راه اندازی کرده است که به شرکت هایی از سراسر جهان اجازه می دهد تا برنامه های بلاک چین را توسعه و اجرا کنند.

علاوه بر این، فن یایفی (Fan Yifei)، معاون فرماندار بانک مرکزی چین در دیدار با کمیته فناوری اقتصادی، از چین خواست تا استراتژی پذیرش بلاک چین خود را تسریع کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location