video thumb

خروج ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین از صرافی‌ها پس از وقوع هاوینگ!

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که جامعه بیت کوین در اولین روز پس از رویداد هاوینگ به اندازه ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین

به دنبال رویداد هاوینگ بیت کوین در ۱۱ مه، کاربران ۲۳٫۵۴۰ بیت کوین (BTC) را از صرافی های آنلاین حذف کردند. به نظر می رسد که این حاکی از افزایش سطح اطمینان در این دارایی است.

همچنین اخیرا کاربران در حال انتقال کوین های خود به کیف پول هایی تحت کنترل خود هستند و آنها را از به دور از صرافی های متمرکز بزرگ نگهداری می کنند. با گذشت دو ماه از زمان پنجشنبه سیاه، تعداد بیت‌کوین های موجود در کیف پول های صرافی از ۲،۶۳۴،۵۷۴ بیت کوین به ۲،۳۳۲،۵۲۴ بیت کوین کاهش یافته است.

رفتار کاربر

ممکن است این فرضیه منطقی ایجاد شود که خارج کردن وجوه از صرافی ها توسط کاربران، یک علامت صعودی باشد. اگر یک کاربر قصد دارد بیت کوین خود را در آینده نزدیک بفروشد، به نظر می رسد که خارج کردن دارایی ها از صرافی به دور از عقل و منطق باشد. در عوض، ممکن است که کاربران به منظور ذخیره سازی امن تر و طولانی مدت، کوین های خود را به یک کیف پول غیر حضوری منتقل کنند. باید عنوان کرد که در تاریخ ۱۲ مارس – پنجشنبه سیاه – صرافی ها یکی از بزرگ ترین جریان های بیت‌کوین را به ثبت رساندند. کاربران در مدت زمان ۲۴ ساعته نزدیک به ۴۰،۰۰۰ کوین واریز کردند. با بهبود قیمت، این روند معکوس شد و کاربران دارایی خود را از صرافی ها خارج کردند.