سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اشتون کوچر در دور سرمایه بذری ۳ میلیون دلاری Lolli شرکت می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، کارآفرینان برتر در حال حمایت از دور سرمایه بذری به رهبری Pathfinder هستند که هدفش تقویت برنامه Lolli است.

شرکت پاداش های بیت کوین Lolli از بسته شدن دور دوم سرمایه بذری ۳ میلیون دلاری به رهبری Pathfinder و سرمایه گذاران همچون میشل فن (Michelle Phan)، اشتون کوچر (Ashton Kutcher) و گای اوساری (Guy Oseary) خبر داد.

براساس این اطلاعیه، این سرمایه به راه اندازی شرکت نرم افزار موبایل و گسترش آن در سطح بین المللی کمک خواهد کرد. Lolli اطمینان می دهد که این برنامه امکان دسترسی بیشتر به بیت کوین را فراهم می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا از بازرگانان در وب و تلفن همراه درآمد کسب کنند.

ایجاد بیت کوین “بیشتر” از طریق پاداش ها

الکس آدلمن (Alex Adelman)، مدیرعامل و یک از بنیان گذاران Lolli در گفتگو با کوین تلگراف از این تامین بودجه استقبال کرد و عنوان کرد:

“ما قصد داریم ماموریت خود را برای دستیابی بیشتر بیت کوین به همه از طریق وب سایت و برنامه های خود ادامه دهیم. با این سرمایه جدید، ما سرعت بیشتری در راه اندازی برنامه تلفن همراه آینده خود خواهیم داشت و سپس، آن را به صورت بین المللی گسترش خواهیم داد. روش های جدید هیجان انگیزی برای افراد وجود داشته دارد که هم در بیت کوین درآمد کسب کنند و هم در مورد آن چیزهایی یاد بگیرند.”

با توجه به چشم انداز پذیرش ارز دیجیتال آدلمن عنوان کرد که این شرکت شاهد افزایش “چشمگیر” در پذیرش بیت کوین از طریق پاداش است.
این مدیرعامل همچنین اطمینان داد که میزان بیت کوینی که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به کاربران خود اعطا کرده است، هشت برابر چیزی است که آنها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ توزیع کردند. ، آدلمن اظهار داشت که از زمان راه اندازی این شرکت، آنها صدها بازرگان و ده ها هزار نفر از کاربران جدید را وارد بیت کوین کرده اند.

کارآفرینان پشتیبان این برنامه

میشل فن یک از کارآفرینان درباره برنامه Lolli عنوان کرد:

“لحظه ای که من در مورد Lolli شنیدم، می دانستم که این پلتفرم مناسبی است که کمک می کند تا بیت کوین دردسترس همه قرار بگیرد و من نیاز داشتم تا در آن سرمایه گذاری کنم. من برای کمک به آموزش و پذیرش بیت کوین توسط توده مردم، از همکاری با Lolli بسیار خوشحالم.”

مت سنتر (Matt Senter)، مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیان گذاران Lolli با نگاهی به آینده به کوین تلگراف گفت که آنها می توانند ویژگی های جدیدی را در قالب افزونه و تجربه وب معرفی کنند، بعلاوه آنها در حال همکاری با تیم مهندسی برای گسترش بین المللی در سال جاری هستند.
کوین تلگراف در نوامبر سال ۲۰۱۹ گزارش داد که علی بابا با Lolli همکاری می کند و به خریداران خود در ایالات متحده امکان می دهد تا بازپرداخت ۵ درصدی در بیت کوین کسب کنند. اما علی بابا هرگونه همکاری با این برنامه پاداش های بیت کوین را تکذیب کرد.

چند روز بعد، مدیرعامل Lolli تکذیب همکاری علی بابا با آنها را رد کرد و اظهار داشت که آنها از ماه مه سال ۲۰۱۹ از طریق AliExpress با یکدیگر رابطه برقرار کرده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location