سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Bitcoin Suisse، حدود ۵۰ میلیون فرانک سوئیس برای گسترش به بخش بانکی نیاز دارد!

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بیت کوین

طبق گزارش جدید منتشر شده، این شرکت به سرمایه گذاران عنوان کرده که اگر تا سال ۲۰۲۵ به میزان ۱ میلیارد فرانک (۱٫۰۳ میلیارد دلار) سرمایه داشته باشد، می تواند به وضعیت تکشاخ (unicorn) برسد.

این شرکت قبلاً در دور اولیه تامین مالی خود یک بودجه ۲۰ میلیون فرانکی (۲۰٫۵ میلیون دلار) به دست آورده است و هم اکنون تا اواسط ژوئن بودجه دیگری را برای سایر سرمایه گذاران باز کرده است. امید است حداقل ۴۶ میلیون فرانک (۴۷٫۴ میلیون دلار) تأمین شود و پایه سرمایه خود را به ۱۰۰ میلیون فرانک (۱۰۳ میلیون دلار) افزایش دهد.

گفتنی است که این سرمایه اضافی برای برنامه های توسعه شرکت اختصاص داده شده است که شامل حرکت به بخش بانکی است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، بیت کوین سوئیس در ژوئیه سال گذشته درخواست خود را برای دریافت مجوزهای بانکی و اوراق بهادار به قانون گذاران سوئیس ارائه کرده است. همچنین آرزو دارد برای دسترسی به مشتریان در اتحادیه اروپا، عملیات خود را در لیختن اشتاین به یک بانک تبدیل کند.

سایر برنامه های آتی

بیت کوین سوئیس همچنین قصد دارد کسب و کار تجاری و اعتباری اختصاصی خود را بهبود ببخشد و بخشی از وجوه را برای دستاوردهای بیشتر در اختیار داشته باشد. در اکتبر سال گذشته، این شرکت سهم کمی در CoinRoutes ، ارائه دهنده روتینگ سفارش هوشمند و نرم افزار تجارت الگوریتمی را خریداری کرد.

همچنین گفتنی است که این پلتفرم، قصد دارد که در سال ۲۰۲۱ یک عرضه توکن بهادار یا STO را برگزار کند و سال بعد از آن در بورس کالا لیست شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location