سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش تعداد کیف پول‌های بیت کوین کوچکتر پس از هاوینگ دوم تاکنون!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که تعداد آدرس های بیت کوین

تعداد آدرس های بیت کوین از زمان هاوینگ دوم افزایش یافته است، اما تعداد کیف پول های کوچک با مانده کمتر از ۰٫۱ بیت کوین بیشترین پیشرفت را نشان داد.

براساس داده های Glassnode، تعداد آدرس های بیت کوین (BTC) با موجودی کمتر از ۰٫۰۱ بیت کوین – تقریباً با ارزشی معادل ۸۶ دلار در زمان نگارش این مطلب – پس از هاوینگ سوم در مقایسه با هاوینگ دوم در ژوئیه ۲۰۱۶ ، ۲۳۵ درصد افزایش یافته است. تعداد آدرس های دارای موجودی بین ۰٫۰۱ بیت کوین و ۰٫۱ بیت کوین – تقریباً با ارزشی معدل ۸۶ دلار تا ۸۶۰ دلار – حدود ۲۰۴ درصد افزایش یافته است و تعداد کسانی که بیش از ۰٫۱ بیت کوین دارند اما کمتر از یک بیت کوین دارند نیز۱۴۲ درصد افزایش یافته است.

تعداد آدرس های بیت کوین از زمان آخرین هاوینگ

منبع: Glassnode

حتی تعداد نهنگ های با آدرس بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین – معادل ۸٫۶ میلیون دلار در زمان نگارش این مطلب – ۱۳٫۲ درصد افزایش یافته، در حالی که تعداد اندازه کیف پول های با موجودی بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بیت کوین – با ارزش حداقل ۸۶۰،۰۰۰ دلار – فقط ۶٫۳ درصد افزایش یافته است.

آیا کیف پول های “تازه” مسئول این ناپایداری هستند؟

گفتنی است که در هنگام سقوط ارزهای دیجیتال در مارس، برخی گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا دارندگان طولانی مدت بیت کوین، کسانی که بیش از ۵ سال ارز دیجیتال خود را در کیف پول خود نگه داشته اند، می توانند مسئول این رکود باشند، وجود داشت. همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، تراکنش های مربوط به کوین های ذخیره شده به مدت شش ماه یا کمتر ممکن است بازار بیت کوین را در سال ۲۰۱۹ در مرحله صعودی قرار داده و فروش ماه مارس را رقم زده باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location