video thumb

ادغام معاملات همتا به همتای پکسفول در کیف‌پول Infinito !

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کیف پول

طبق این اعلام رسمی، کاربران Infinito اکنون قادر خواهند بود بیت کوین را بطور مستقیم از سایر کاربران ارز دیجیتال در سراسر جهان خریداری کنند بدون اینکه هیچگونه کارمزد تراکنشی در آن دخیل باشد.

ری یوسف (Ray Youseff)، مدیر عامل شرکت پکسفول (Paxful)، در گفتگو با کوین تلگراف اظهار داشت: این ادغام، روشی برای آسان تر کردن به دست آوردن ارز دیجیتال و استفاده از آن است. وی  در این باره عنوان کرد:

“روند جهانی در مالکیت بیت کوین در سطح جهان رو به رشد است. به عنوان یک صنعت، ما باید در جهت ایجاد محصولات ارز دیجیتال بیشتری کار کنیم که برای کاربرد در زندگی واقعی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به تسریع در پذیرش زندگی واقعی کمک کند، نه فقط برای سفته بازی.”

گسترش به بازارهای جدید در آسیا

هر دو شرکت همچنین به دنبال گسترش خدمات خود در بازار ویتنام هستند که به عقیده آنها “یک بازار با پتانسیل بالا” همراه با یک جامعه سرمایه گذار در بیت کوین به سرعت در حال رشد است.

جک نگوین (Jack Nguyen)، مدیر Infinito عنوان کرد که این معاملات همتا به همتا برای کاربران ویتنامی مفید خواهد بود. وی در این خصوص اظهار داشت:

“ما بسیار خوشحال هستیم که اولین شریک کیف پول ارز دیجیتال پکسفول برای فعال کردن مالکیت بیت کوین برای افراد بیشتر در سراسر جهان و نفوذ در بازار ویتنام هستیم.”

آنها برای جذب تازه واردان به منظور آزمایش دنیای ارز دیجیتال قبل از سرمایه گذاری، یک “رقابت سرمایه گذاری ارز دیجیتال” را راه اندازی می کنند. اما یوسف فاش کرد که تازه واردین در نتیجه بحران ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ که باعث افزایش ثبت نام کاربران جدید در سطح جهان در ماه مارس شده بود، وارد این عرصه شده اند. وی  در این باره عنوان کرد:

“از آنجا که اکنون بسیاری از افراد در خانه هستند و به دنبال فرصت های کسب درآمد دیگری هستند، مزایای امور مالی ارز دیجیتال و همتا به همتا را بررسی می کنند. ا هز دیجیتالمچنین مشکل انتقال پول را حل می کند زیرا بسیاری از خدمات مالی سنتی در این مدت تحت تأثیر قرار گرفته اند.”

چشم انداز سایر کشورها برای گسترش بازار

یوسف اظهار داشت که پکسفول علاوه بر ویتنام، تلاش های خود را برای هدف قرار دادن هند، روسیه ، برخی از کشورهای آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی انجام می دهد.