سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش ۳۰۰ درصدی میانگین کارمزد تراکنش‌های بیت کوین در روزهای قبل از وقوع هاوینگ!

بر اساس گزارش های منتشرشده، متوسط کارمزد تراکنش ها برای بیت کوین

با وجود وقوع سومین رویداد برنامه ریزی شده نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین که تا ساعاتی دیگر رخ می دهد، میانگین کارمزد تراکنش های بیتکوین به بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

براساس داده های موجود در Bitinfocharts ، میانگین کارمزد راکنش های بیت کوین (BTC) در تاریخ ۸ ماه مه به ۳٫۱۹ دلار رسید یک افزایش ۳۰۰ درصدی نسبت به میانگین کارمزد ۰٫۶۲ دلاری در تاریخ ۲۶ آوریل داشت. آخرین باری که میانگین کارمزد تراکنش های بیت کوین بیش از ۳٫۰۰ دلار بود ، در ژوئیه ۲۰۱۹ بود.

از نظر تاریخی، کارمزد تراکنش های بیت کوین قبل از وقوع یک رویداد هاوینگ به طور قابل توجهی افزایش یافته است. آخرین هاوینگ در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۱۶ رخ داد که در طول هفته های پیش از وقوع آن کارمزد تراکنش ها با صعود مواجه شدند.

در دسامبر سال ۲۰۱۷ ، هنگامی که بیت کوین به بالاترین قیمت خود یعنی حدود ۲۰،۰۰۰ دلار رسید، میانگین کارمزد تراکنش ها حدود ۵۵ دلار بود. با این حال، راجر ور، طرفدار بیت کوین کش (BCH)، اخیراً ادعا کرده است که وی برای تراکنش های خود کارمزدهای بالاتر از ۱۰۰۰ دلار پرداخت کرده است.

گفتنی است که بسیاری از معامله گران با نزدیک شدن به رویداد نصف شدن پاداش بلاک در بیت کوین به طور فزاینده ای صعودی می شوند. افزایش میانگین کارمزد تراکنش ها ممکن است نشانگر این باشد که کاربران مایل هستند مبلغ بیشتری را پرداخت کنند تا تراکنش هایشان سریع تر انجام شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version