سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تاثیر هاوینگ بیت کوین بر فرآیند استخراج چیست؟

با وجود اینکه تنها چند روز تا وقوع رویداد هاوینگ

انتظار می رود که در ساعت های اولیه ۱۲ مه ، پاداش های بلاک بیت کوین (BTC) نصف شود و بسیاری از تحلیلگران شروع به ارزیابی این رویداد برای بازارهای ارز دیجیتال و جامعه استخراج می کنند.

کوین تلگراف در این رابطه با سه تحلیلگر صحبت کرد تا بتواند نتیجه ای را در مورد این که آیا احتمالاً هاوینگ به عنوان یک عامل کاتالیزور برای انتقال قدرت هش و افزایش هزینه ها باشد، دریابد.

تحلیلگران در مورد تأثیر هاوینگ بر روی ماینرها بحث می کنند

جانسون خو (Johnson Xu)، تحلیلگر ارشد TokenInsight ، پیش بینی می کند که هاوینگ تأثیر قابل توجهی روی ماینرها خواهد داشت.

جی اظهار داشت: درصد زیادی از ماینرهای نسل قدیمی مانند S9 ها در کوتاه مدت خاموش خواهند شد و به طور دائم در طی چند ماه پس از هاوینگ، از شبکه خارج می شوند.

وی عنوان کرد: ” هاوینگ بیت کوین باعث ایجاد هرج و مرج کوتاه مدت در شبکه می شود، با این حال، هنگامی که تنظیم سختی شروع به کار کند و خود را به حالت تعادلی تنظیم کند، خواهیم دید که شبکه بیت کوین به سرعت به وضعیت پایدار باز می گردد. این هاوینگ در طولانی مدت برای صنعت مثبت است.”

جی نتیجه گرفت: ” هاوینگ بیت کوین یک تعادل سالم برای مجبور کردن شبکه برای تنظیم مجدد خود در یک شبکه کارآمد است که در آن ماینرها می توانند مارجین کافی ایجاد کنند.”

تاثیر رویداد هاوینگ بر ماینرها

در حالی که Zach Resnick ، شریک مدیریت بیت کوین اس وی (BSV) که از شرکت سرمایه گذاری Unbounded Capital است، عوان می کند که هاوینگ عملکرد استخراج را مختل می کند. او پیش بینی می کند که این رویداد چیزی جز یک تعادل سالم باشد.

Resnick استدلال می کند که این هاوینگ باعث خدشه دار شدن عملکرد ماینرهای بیت کوین خواهد شد و انتقال قدرت هش به زنجیره های رقیب مانند BSV یا بیت کوین کش (BCH) را در کنار ضررهای سنگین قیمت قرار خواهد داد.

Resnick اظهار داشت: “در لحظه هاوینگ، بسیاری از ماینرها بی سود می شوند و برخی احتمالاً به استخراج BCH و BSV روی می آورند.” “وقتی ماینرهای شبکه BTC متوقف می شوند، زمان بلاک طولانی تر می شود. اگر قیمت سقوط کند، ماینرهای بیشتری از شبکه خارج می شوند. “وی در ادامه اظهار داشت:

“اگر حجم تراکنش ها افزایش یابد، هزینه ها می توانند به سرعت به سطوح غیرمعمول زیاد برسند زیرا فضای بلاک به دلیل زمان طولانی تر بلاک کمیاب تر خواهد بود. کارمزدهای بالا می تواند عناوینی را ایجاد کند که شاهد کاهش قیمت ها هستند، زمان بلاک همچنان طولانی می شود و کارمزدها همچنان رو به افزایش است. “

“از آنجا که ما اعتقاد نداریم دلیل اساسی برای افزایش قیمت وجود داشه باشد، ما فکر می کنیم تا حدودی احتمال دارد که دلالان منتظر افزایش قیمت باشند و اگر قیمت راکد باشد، تله ها را کاهش می دهند و اگر قیمت ها به سرعت کاهش پیدا کنند، دلالان به احتمال زیاد به امر فروش روی می آورند. “

آیا قیمت ها بعد از رویداد هاوینگ افزایش می یابد؟

در مقابل، نیکلاس  پلکانوس (Nicholas Pelecanos)، رئیس معاملات NEM Ventures  اظهار داشت که این هاوینگ “به طور تاریخی شروع مهم ترین بازارهای گاوی بیت کوین را نشان می دهد.”

با این حال، پلکانوس خاطرنشان کرد که کاهش پاداش های بلاک معمولاً “کاهش فروش” را همراه با کاهش فوری قدرت هش ایجاد می کند. وی اظهار داشت:

“هاوینگ سال ۲۰۱۲ با فروش فوری ۱۰ درصدی همراه بود و فروش ۲۰۱۶ نیز شاهد کاهش ۳۸ درصدی بود. هر دو هاوینگ با کاهش تقریبی ۵۰ روزه در نرخ هش دنبال شد. “

پلکانوس با پیش بینی اینکه اختلال در کار ماینرها ممکن است موقتی باشد، اظهار داشت: “اگر تاریخ خود را تکرار می کرد و بیت کوین در مرحله پس از هاوینگ کاهش می یافت، ممکن است ماینرها با هزینه بالا کار خود را متوقف کنند تا بیت کوین به یک قیمت پایدار برسد.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location