سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

China Telecom: بلاک چین دارای کاربردهای قابل توجهی برای ۵G است

رئیس شرکت مخابرات چین در مصاحبه اخیر خود گفت که بلاک چین

طبق تخمین های China Telecom در سال ۲۰۱۹ ، انتظار می رود سرویس های ۵G چین تا پایان سال ۲۰۲۰ تقریبا ۱۷۰ میلیون مشترک داشته باشند. وی گفت که China Telecom انتظار دارد که بلاک چین از نقش کلیدی در مدیریت اعتماد، تعامل ایمن و همکاری کارآمد میان چندین مشارکت کننده در شبکه و دستگاه ها برخوردار باشد.

بلاک چین، ۵G  را یکپارچه تر و راحت تر می کند

وی اظهار داشت که بلاک چین در ۵G ، سرمایه اجتماعی را در چشم انداز ۵G معرفی خواهد کرد. وی معتقد است که این امر به جمع سپاری صنعت در زیرساخت ۵G کمک می کند. وی همچنین اعتقاد داشت که بلاک چین به تحقق امر به اشتراک گذاری منابع و ردیابی استفاده ۵G کمک می کند.

China Telecom همچنین در حال آزمایش بلاک چین برای بهبود خدمات رومینگ بین المللی است. وی بلاکچین را راهی برای رفع نیاز شخص ثالث می داند. اگر حرف وی صحت داشته باشد، این امر می تواند خدمات مرتبط را یکپارچه و راحت تر کند.

موانع موجود در اجرای بلاک چین /  ۵G

جیانگ وی عنوان کرد: “قبل از اینکه بتوانیم یکپارچه سازی کارآمدی را در بلاک چین و ۵G مشاهده کنیم، چندین مسئله وجود دارد که باید در ارتباط با فناوری بلاک چین مورد بررسی قرار بگیرند.” “از این میان، قانونی بودن و جنبه های امنیتی قراردادهای هوشمند یک نگرانی اساسی است.” وی ادامه داد:

علاوه بر این، از منظر طراحی، قراردادهای هوشمند نمی توانند تعمیر یا به روز شوند. بنابراین، قراردادهای هوشمند ۵G نیاز به تدوین راه حل های استاندارد برای رفع اشکالات و بروزرسانی ها دارند. “

از سوی دیگر، مقیاس پذیری و قابلیت همکاری دو مانعی است که از ادغام این دو فناوری جلوگیری می کند. وی عنوان کرد که با همکاری و آزمایش مناسب توسط مؤسسات جهانی ما هنوز می توانیم این دو فناوری را ادغام کنیم که این امر منجر به ایجاد خدمات ارتباطی بهتر در سراسر جهان می شود.

گفتنی است که کوین تلگراف در آگوست سال ۲۰۱۹ گزارش داد که China Telecom یک وایت پیپر را منتشر کرده است که درباره ایده خود در زمینه تلفن های بلاک چین ۵G توضیح می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location