سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

CoinSwitch انتظار دارد که پذیرش ارز دیجیتال را در سرتاسر هند افزایش دهد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که برنامه تلفن همراه Kuber CoinSwitch در نظر دارد تا میزان پذیرش ارز دیجیتال

این برنامه تلفن همراه از بیش از ۱۰۰ کوین پشتیبانی می کند، ضمن اینکه نقدینگی را در تمام صرافی های هند اضافه می کند تا کاربران بتوانند با استفاده از روپیه هند خرید و فروش انجام دهند.

کاربران قبل از واریز روپیه به حساب های خود، باید با فرآیند شناسایی هویت مشتریان و روش های ضد پولشویی تأیید شوند.

گفتنی است که هند تا ماه مارس، هنگامی که دیوان عالی کشور ممنوعیت وضع شده توسط بانک مرکزی هند را لغو کرد، رابطه نسبتاً سختی با معاملات ارزهای دیجیتال داشت.

پتانسیل موجود در بازار ارز دیجیتال هند

آشیش سینگال (Ashish Singhal)، مدیرعامل CoinSwitch در گفتگو با کوین تلگراف گفت:

“CoinSwitch تمایل به ایجاد نوآوری در بازار هند را دارد. اما، به دلیل ممنوعیت های اعمال شده توسط بانک مرکزی هند، تصمیم گرفتیم تا با تجمیع صرافی های برتر، به بازار جهانی متمرکز شویم تا تبدیل های ارز دیجیتال به ارز دیجیتال را با بهترین نرخ ارائه دهیم. ما اعتقاد داریم که یک پتانسیل عظیم غیر قابل استفاده در اکوسیستم ارز دیجیتال هند وجود دارد.”

سینگال گفت که فضای لازم برای ارزهای دیجیتال در هند وجود دارد، زیرا شرایط بازار و عدم اعتماد به سرمایه گذاری های سنتی باعث می شود که ارز دیجیتال به عنوان یک “جایگزین جذاب” باشد.

با این محصول جدید، مدیرعامل CoinSwitch انتظار دارد که پذیرش ارز دیجیتال را در سرتاسر هند تسریع کند. پیش از راه اندازی، CoinSwitch Kuber قصد دارد ۲۵،۰۰۰ نفر را در سرویس خود ثبت نام کند.

یک راه طولانی در پیش است

در حالی که اکنون مشاغل ارز دیجیتال اکنون از نظر فنی مجاز به جستجوی خدمات مالی در هند هستند، محیط قانون گذاری هنوز هم پیچیده است.

بنا بر گزارش ها، برخی از بانک ها دریافت هرگونه اخطاریه از سوی بانک مرکزی هند را مبنی بر مجاز بودن ارائه خدمات مالی برای مشاغل مرتبط با ارز دیجیتال رد می کنند.

اخیراً، گروهی از صرافی های ارز دیجیتال به دنبال شفاف سازی در مورد سیاست های مالیاتی از بانک مرکزی بودند

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location