سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پنج اصل پنهان در Staking و اعتبار سنجی!

با انتقال از مدل اثبات کار به الگوی اثبات سهام ممکن است انجمن اتریوم

از آنجا که انجمن ارتقای اتریوم

با تحقق وعده یک سیستم اثبات سهام، این صنعت خود را برای دستیابی به همان هدف هایی که یک بار توسط سیستم اثبات کار تهیه شده است برای راهی مطمئن تر و کارآمد تر آماده می کند. سیستم های اثبات سهام از نظر ظاهری انرژی کمتری مصرف می کنند و بطور منظم با کاهش سد ورود به مشارکت شبکه، تمرکززدایی را افزایش می دهند. در حالی که انتقال از اثبات کار به اثبات سهام ممکن است در ابتدا برای جامعه دشوار باشد، با در نظر داشتن این پنج اصل، انتقال را برای همه آسانتر می کند.

شماره ۵: اصل “نمایندگی پیروز می شود”

شبکه هایی که توکن های قابل تفویض دارند از آنجایی که جدایی سرمایه از تخصص حرفه ای وجود دارد، مزیت قابل توجهی نسبت به کسانی که توکن های غیر قابل تفویض دارند، دارا می باشند. با اجازه دادن به افراد دارای سرمایه برای مشارکت در شبکه، می توانید تمرکز خود را به طور چشمگیری با اجازه دادن به بازیگران بیشتری افزایش دهید. تخصص این امکان را برای یک شبکه به مراتب متمرکز و کمتر ایمن دارد، اما با استفاده از توکن های قابل تفویض، شما به نمایندگان و اعتبارسنج ها این امکان را می دهید که یک رابطه همزیستی را در جامعه بزرگتر اتریوم ایجاد کنند.

همچنین یک سیستم بررسی و تعادل مناسب در شبکه ایجاد می کند. اگر اعتبارسنج ها قوانین خاصی را رعایت نکرده باشند، هم اعتبارسنج ها و هم نمایندگان در معرض خطر مجازات های مالی قرار می گیرند. این مسئله نمایندگان را به این امر ترغیب می کند تا توکن های خود را به اعتبارسنج هایی که به طور مداوم با سطح صداقت و حسن نیت خدمات برتر ارائه می دهند، واگذار کنند. وابستگی مشترک این دو حزب در نهایت باعث ایجاد یک سیستم همکاری و پشتیبانی می شود.

شماره ۴: اصل نفوذ جغرافیایی

مقررات خاص کشور، مالیات ها و پیوندهای شخصی باعث می شود که اعتبارسنج ها بر اساس قرابت جغرافیایی نمایندگی را به دست آورند. همچنین این بدان معناست که در هر منطقه جغرافیایی، اعتبارسنج ها شبکه های متعددی را بطور همزمان استخراج می کنند.

شماره ۳: اصل امنیت برابر

اکثر شبکه های اصلی با هم تداخل دارند، زیرا می خواهند سرمایه گذاری های خود را متنوع کنند. این بدان معناست که امنیت اتریوم ۲٫۰ ، Skale ، Cosmos و غیره بسیار یکسان خواهد بود زیرا اعتبارسنج ها یک شبکه اصلی می خواهند با اعتبارسنجی در چندین شبکه اصلی، متنوع سازی پیشنهادات و درآمد خود را ارائه دهند. تأثیر اثر کلی ایجاد مجموعه ای قوی تر و با ثبات تر از شبکه ها با اعتبارسنج های قابل اعتماد است که نمایندگان می توانند با آنها کار کنند.

شماره ۲: اصل سهام کل

سهام کل برای اعتبارسنج ها مهمتر از سهام در شبکه های خاص است زیرا یک سازش امنیتی منجر به خروج گسترده نمایندگان از طریق شبکه هایی خواهد شد که این اعتبارسنج به آنها واگذار می کند. بعلاوه، شهرت مبتنی بر عملکرد یک مؤلفه برای تصمیم گیری اعتبارسنج مهم خواهد بود و عملکرد ضعیف در هر شبکه، نمایندگان را به سمت عملکرد ضعیف در همه شبکه ها سوق می دهد.

شماره ۱: تمام آنچه ما نیاز داریم اصل سهام است

استیکینگ و نمایندگی ها این پتانسیل را دارند که نه تنها برای سال ۲۰۲۰ بلکه برای سال های آتی نیز فرصت های رشد اقتصادی باورنکردنی ایجاد کنند. تاکنون استیکینگ کم ارزش ترین روند سال ۲۰۲۰ است و از نظر بسیاری به عنوان یک روند جزئی مشاهده می شود. در ماه های آینده، با شروع قریب الوقوع اتریوم ۲٫۰ و Skale در حال رفتن به MainNet ، تعداد بیشتری از سهام در جریان اصلی محبوب تر شده و مورد قبول واقع می شوند. درنهایت، با وجود برنامه های غیرمتمرکز عالی، بلاک چین های برجسته و شبکه های مستقر در استیکینگ امکان ایجاد اقتصاد عظیم دیجیتال جدید وجود دارد.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location