سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ایجاد شکاف بین بیت کوین و اتریوم

کاردانو در ظرفیت تراکنش گام برداشته و ویتالیک، بنیان‌گذار رمزارز اتریوم، خواستار مبادله غیر متمرکز همتا یا دکس بهتر است. ویتالیک بوترین در ۲۴ مارس توئیت کرد: کمبود معاوضه سکه به سکه در صنعت ارز دیجیتالی، به ویژه بین بیت کوین

ما باید منابع را به سمت یک تجربه کاربری مناسب ببریم. شرم آور است که ما هنوز نمی توانیم به راحتی بین دو بزرگترین اکوسیستم رمزنگاری با اعتماد حرکت کنیم. توییت وی خواستار ایجاد منابع برای ایجاد صرافی غیرمتمرکز بود که می تواند بر توانایی تجارت یک توکن به کالای دیگر متمرکز شود تا اینکه بخواهید تنها یک توکن را برای فیات بفروشید تا فقط بتوانید ارز رمزپایه دیگری بخرید.

وی توضیح داد که این مبادله غیرمتمرکز (DEX) باید مبتنی بر اعتماد و بدون سرور باشد و تجربه کاربری مشابه با Uniswap که یک پروتکل مبتنی بر اتریوم است، را داشته باشد. مبادله ای غیرمتمرکز که در آن کاربران می توانند با استفاده ازآن به مبادله خودکار بین اتریوم و توکن‌های ERC20 بپردازند.و ارزهای ایجاد شده و صادر شده در بلاک چین اتریوم را با اتر، تغییر دهند. قابلیت تعویض زنجیره ای متقابل مانند BTC → ETH نیز در این فضا ممکن می شود.

در حالی که ایده پنهانی در صرافی غیر متمرکز، همان ایدئولوژی ای است که رمز ارزها آن را دنبال می کند. یعنی استقلال از بانک ها و عدم اتکا به تضامین و بیمه های صندوق های دولتی. ارزهای دیجیتالی با نقدینگی دست و پنجه نرم می کنند. بخشی از دلیل این امر این است که مبادلات غیر متمرکز به معنای تجارت و پول درآوردن نیست. آنها طوری طراحی شده اند که دارای اختیارات مرکزی نیستند. این باعث بی میلی افراد برای سرمایه گذاری می شود و دلیل سرمایه گذاری را برای آنها به دلیل ریسک بالا کم می کند. همین مسئله باعث می شود تا توسعه دهندگاه به فکر ارائه تجربه های کاربر پذیر در تولیدات خود باشند.

صرافی متمرکزی نظیر کوین بیس، بینانس و جمینی انبوهه ای از سرمایه های سرمایه گذاران را دریافت می کنند که به آن ها اجازه می دهد امکان پرداخت بیشتر برای توسعه دهندگان داشته باشند و تجربه کاربری راحت تری را در نرم افزارشان، برای مشتریان خود داشته باشند. تاکنون، صرافی های غیرمتمرکز هنوز نتوانسته اند به سطح معمولی و کاربر پسندی در نرم افزارهای خود برسند.

بوترین در ادامه توضیح داد که لزوماً این لزوما فقط با بیت کوین اتفاق نمی افتد و می توان یک پل  دکس نیز بین تعدادی اکوسیستم بلاک چین ایجاد کرد. ایجاد صرافی های غیرمتمرکز باعث می شود که بند ناف از سیستم پرداخت سنتی جدا شود و به کاربران این امکان را بدهد که تمام معاملات مالی خود را بصورت غیرمتمرکز و بدون واسطه انجام دهند.

آیا می توان رمز ارزی ساخت که معاملات بیشتری از ویزا کارت انجام دهد؟

آلت کوین کاردانو در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون در مرحله توسعه قابل توجهی بوده است. کاردانو اولین پروژه بلاک چین است که با یک فلسفه علمی ساخته شده است و در مرحله اول با لایه ها و لایه هایی از تحقیقات بررسی شده از دانشگاهیان و مهندسان برجسته ساخته شده است تا به حل مشکلاتی مانند مقیاس پذیری آن بپردازد.

کاردانو را IOHK ساخته است. شرکت مهندسی که از یک رویکرد تحقیقاتی همکار برای ساختن ارزهای رمزنگاری استفاده می کند. یکی از شاخص های رمزنگاری که آینده روشنی دارد، سلامت تیم سازندگان آن است. با مشاهده چگونگی توسعه پروژه، این امر قابل مشاهده است. اطلاعات مربوط به تعهدات مربوط به Github می تواند نشانگر خوبی از این امر باشد. Santiment، یک شرکت تجزیه و تحلیل رفتاری است که روی ارزهای دیجیتالی تمرکز دارد، از تعدادی از معیارها مانند Github متعهد می شود تا یک فعالیت توسعه پروژه ارز دیجیتالی را ردیابی کند.

در حالی که ما در یک نمودار می بینیم که کاردانو بدیهی است یک پروژه شلوغ است اما درک این که این شلوغی واقعا نشانه چیست، کار سختی است. کاردانو در تاریخ ۲۵ ام همین ماه، پروتکل مقیاس پذیری خارج از زنجیره خود را با نام “Ouroboros Hydra” منتشر کرد.

این راه حل ادعا می کند که ظرفیت شبکه و معاملات در هر ثانیه، تأخیر شبکه پایین تر را به شدت افزایش می دهد و به گره ها امکان می دهد از فضای کمتری استفاده کنند. این لایه همچنین باعث می شود شبکه از برنامه های دیگر مانند برنامه های خرد، رای گیری و قراردادهای بیمه استفاده کند.

Ouroboros Hydra نتیجه یک پروژه تحقیقاتی مشترک با بودجه اتحادیه اروپا است. از لحاظ تئوریکی، این می تواند به مقیاس رمزنگاری تا جایی کمک کند که از سیستم پرداخت فعلی جهانی فراتر رود. در اینجاست که می توانید تعهد این فعالیت توسعه را تحقق بخشید. هیدرا قصد دارد این سیستم را تا یک میلیون تراکنش در هر ثانیه مقیاس کند.

در مقایسه با ویزا، به طور متوسط ۱۷۰۰ معامله در هر ثانیه انجام می شود. با هیدرا، هر کاربر که به شبکه می پیوندد، ۱۰ «سر» یا خطوط توان برای معاملات و داده ها تولید می کند. دانشگاه ادینبورگ شبیه سازی هایی را برای آزمایش سیستم ایجاد کرد و دریافت که هر سر هیدرا می تواند حداکثر ۱۰۰۰ معاملات در هر ثانیه را انجام دهد.

در اعلامیه وبلاگ IOHK آمده است: ما می بینیم که یک سر هیدرا تقریباً ۱۰۰۰ TPS (معاملات در هر ثانیه) را بدست می آورد، بنابراین با اجرای ۱۰۰۰ سر به طور موازی، باید به یک میلیون TPS برسیم. این چشمگیر است و ما را مایل جلوتر رفتن از آن قرار می دهد. رقابت، اما چرا باید در آنجا متوقف شویم؟ ۲،۰۰۰ سر ۲ میلیون TPS به ما می دهند – و اگر کسی یک میلیارد TPS بخواهد، ما می توانیم به آنها بگوییم که فقط یک میلیون سر را اداره کنید. علاوه بر این، پیشرفت های مختلف عملکرد در اجرای  طرح وجود دارد و می تواند ۱۰۰۰ TPS اندازه گیری تک سر را بهبود بخشد و بدین ترتیب عملکرد بهتری داشته باشد.

این یک اثر برجسته برای دنیای رمز ارزها و بلاک چین است. در حال حاضر، بیت کوین ظرفیت معاملات در هر ثانیه فقط هفت و اتریوم ۱۵ در ثانیه را دارد. اگر یک ارز دیجیتالی بتواند معاملات ثانویه بیشتری را نسبت به ویزا یا مستر کارت داشته باشد، یا حتی بیشتر از ترکیب هر دو داشته باشد، همه در حالی که معاملات قابل توجهی سریعتر با هزینه نزدیک به صفر ارائه می دهند، سیستم پرداخت سنتی در نهایت ممکن است دلیلی برای ترس از ارزهای رمزنگاری شده داشته باشد.

عملکرد: سال به روز

سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه و پیشنهادات اولیه سکه (“ICO”) می تواند بسیار ریسک آور و سودا باشد و این مقاله توصیه ای از طرف اینوستوپدیا یا نویسنده برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه یا ICO نیست. از آنجا که وضعیت هر فرد منحصر به فرد است، قبل از تصمیم گیری های مالی همیشه باید از یک متخصص واجد شرایط استفاده شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location