video thumb

بنیان‌گذار ریپل، در ماه آوریل ۵۴ میلیون XRP خود را فروخت!

با توجه به فعالیت کیف پول ارز دیجیتال

طبق گزارشی که توسط TheCryptoAssociate و بر اساس داده های آدرس های شناخته شده مک کالیب به دست آمده است، به نظر می رسد که بنیانگذار ریپل به طور مرتب در حال نقد کردن توکن های خود است. اطلاعات نشان می دهد که آدرس کیف پولی که توسط مک کالب برای فروش XRP استفاده می شود، در ماه آوریل  روزانه ۱٫۸ میلیون توکن دریافت می کند که در کل  ۵۴٫۲۱۵،۴۰۵ XRP می شود که در زمان نگارش این مطلب معادل ۱۱٫۷ میلیون دلار ارزش دارد.

میلیاردها XRP برای فروش باقی مانده است

مک کالب یک شخصیت مهم در تاریخ ارز دیجیتال است که صرافی ارزدیجیتال ام تی گاکس (Mt. Gox) را تاسیس کردن و از بنیان گذاران استلار می باشد. وی همچنین در سال ۲۰۱۲ OpenCoin را تأسیس کرد که بعداً ریپل شد و هنگامی که  عرضه ۱۰۰ میلیارد توکن از قبل از استخراج انجام داده بود، ۹٫۵ میلیارد XRP به آن اختصاص یافته بود.

این عرضه بزرگ کوین باعث شده است که او هنگامی که قصد خود را برای فروش بخشی از XRP خود اعلام کرد، جنجال برانگیز شود، بیانیه ای که باعث شده تا قیمت توکن در ۲۴ ساعت ۴۰ درصد کاهش یابد. وی سپس با ریپل قرارداد هفت ساله ای را انجام داد که فروش ماهانه و سالانه XRP وی را محدود می کرد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، مدیر اجرایی استلار هنوز میلیاردها توکن XRP را در کیف پول های خود را دارد که از فوریه ۲۰۲۰ تاکنون تقریبا ۴٫۷ میلیارد توکن می باشد. در پاسخ به نگرانی درباره اینکه چگونه ممکن است رفتار وی بر قیمت XRP تأثیر بگذارد، مک کالب به کوین تلگراف گفت که وی به تدریج اقدام به فروش XRP خود کرده است و هیچ تمایل ندارد که تأثیر منفی بر سایر شرکت های این صنعت بگذارد.