سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بحران ناشی از ویروس کرونا؛ نقطه عطفی برای بیت کوین !

لیست عناوین این مطلب

اگر بیت کوین

امروز هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که سیستم پولی آینده ما چگونه خواهد بود، اما تاریخ پول گاهی اوقات با تغییرات اساسی در سیستم مشخص شده است. مداخلات تاریخی امروز در بازار آزاد بی نظیر است، به ویژه با توجه به بزرگی آنها، بدون شک در آینده شاهد پایان سیستم پولی فعلی خود با ارزهای فیاتی هستیم که از هیچ ساخته شده اند.

آیا بیت کوین طلای دیجیتال است و یک پناهگاه ایمن است؟ بله بیشتر از همیشه.

بیت کوین در سال ۲۰۰۸ در پاسخ به بحران مالی ایجاد شد و هرج و مرج امروز در بازارهای جهانی مالی اولین آزمایش بزرگ توانایی آن برای ادعایش به عنوان یک جایگزین و یک کلاس دارایی جدید است. با این حال، هنگامی که نقدینگی لازم باشد، مانند الان، همه چیز به فروش می رسد، به ویژه دارایی های پرخطر. جان بولینگر، خالق اصطلاح باندهای بولینگر که یک شاخص فنی برای تحولات قیمت است، به درستی خاطرنشان کرد که در مواقع بحران، سرمایه گذاران “هر آنچه را که می توانند بفروشند” می فروشند و تنها پس از تبدیل دارایی به پول نقد، یک سرمایه گذاری ضد بحران انجام شده است.

فرار به سمت “پول سخت”

برخلاف دیده بان های پولی دولتی که سعی در محافظت از “یک بازار مداوم با عملکرد چاپ بی رویه پول  دارند (و نه فقط از زمان شیوع کروناویروس)، قیمت گذاری بیت کوین بدون دخالت واسطه تنظیم می شود. صرفاً بر اساس عرضه و تقاضا. همچنین ارزش تعداد بیت کوین هایی که می توانند ایجاد کنند – ۲۱ میلیون بیت کوین نیز وجود دارد – و این بدان معنی است که برخلاف ارز سنتی فیات، هیچ بیت کوین جدیدی را نمی توان خودسرانه چاپ کرد.

بیت کوین های جدید مانند به روش سایر کالاها استخراج می شوند، اما از طریق یک فرآیند پیچیده و واضح تعریف شده. هیچ کس قادر به تغییر تعداد بیت کوین های تازه تولید شده نیست.

این یک مزیت آشکار برای سیستم پولی سنتی ما خواهد بود که در صورت بروز بیش از حد تورم، گزینه های دیگری برای عقب انداختن داشته باشد. “ابزارهای خلاقانه”، مانند پول هلیکوپتر و اقدامات مداخله گر مشابه، با بیت کوین به یک صورت امکان پذیر نیست و هیچ دولت، بانک های مرکزی (مرکزی) و سایر موسسات قادر به دستکاری و / یا تغییر پارامترهای این کلاس دارایی غیرمتمرکز جدید نیستند.

از آنجایی که قدرت هژمونیک ایالات متحده نیز در حال ضعف است، موضوع ارز ذخیره در برخی مقاطع نیز روی میز خواهد بود. از همین امروز پیش بینی می شود که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با ارزهای دیجیتالی که توسط دولت های ایالتی صادر می شوند، رقابت کنند.

آیا بیت کوین یک ارز دیجیتال جهانی است؟ این ممکن است مانند داستان های علمی به نظر برسد، اما در واقع چندان بی اساس نیست.

در عین حال، سرمایه گذاران نهادی شروع به دیدن جذابیت های دارایی های دیجیتال کرده اند. با این حال ، در مواقع بحرانی، آنها خیلی سریع سرمایه خود را از سرمایه گذاری های مخاطره آمیز خارج می کنند و بیت کوین نیز توسط اکثریت این گونه طبقه بندی می شود.

بعضی گمان می کنند که بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال تنها می توانند از تحولات جاری و پیامدهای بلند مدت چشمگیر آنها بهره مند شوند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location