video thumb

تجارت بیت کوین و کسب بیت کوین‌های بیشتر

با اینکه بیت کوین پدیده‌‌ای نسبتا نو به حساب می آید، بسیاری از تجار این روزها در خصوص آن صحبتی نمی‌‌کنند. البته در بعضی نقاط نیز اتفاقاتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حال رخ دادن هستند. در بسیاری از موارد این شما هستید که تعیین می کنید آیا مایل به استفاده از این ارز دیجیتال در کسب ‌‌‌‌و کار خود هستید یا خیر. با اینکه استفاده از بیت کوین‌‌ها معایب خاص خود را دارد، اما نباید این نکته را نادیده گرفت که بیت کوین در قبال این مضرات، مزایای قابل قبولی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌‌کند.

بسیاری از تجار که همواره به دنبال داشتن دست بالا در رقابت‌‌های صنفی و بیرون راندن حریفان خود از میدان رقابت هستند، این روزها روی خوشی به بیت کوین نشان داده و معتقدند با پذیرش این ارز دیجیتال در مبادلات مالی خود، می‌‌توانند به این موفقیت دست یابند.

اما باید بدانیم تنظیم بیت کوین با کسب و کار شما کار بسیار ساده‌‌ای است. برای انجام این کار تنها باید کیف پول بیت کوینی خود را بر روی حساب بانکی خود فعال کرده و یک اسکنر QR نیز تهیه کنید تا بتوان از طریق آن به تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام یک مبادله مالی دست یافته و نهایتا اقدام به انتقال وجه معامله خود از طریق این کد بفرمایید. پس از انجام تمامی این مراحل کافی است روی کلید confirm در سیستم کلیک کرده تا وجه به حساب شما منتقل شود. اما اگر خریدار هیچ بیت کوینی در دست نداشت نیز مشکلی نیست، می‌‌توانید وجه نقد وی مانند دلار را دریافت کرده و آن را به بیت کوین تبدیل کنید و سپس در حساب بیت کوینی خود ذخیره نمایید.

این روش فروش، ساده ترین روش کار با بیت کوین به حساب می آید. شما تنها باید یک بارکد QR همراه خود داشته باشید تا با دادن آن به مشتریان به جای شماره حساب، بتوانند به حساب بیت کوینی شما وجه واریز نمایند. همچنین شما می‌‌توانید در صورت تمایل با پرداخت وجه بسیار اندکی، بیت کوین خود را هر زمان که مورد نیاز بود به دلار تبدیل نمایید که هزینه این تبدیل ارز از آنچه در کارت‌‌های اعتباری محاسبه می‌‌شود نیز برای شما کمتر خواهد بود. در این روش، هیچ گونه امکان سرقت و کلاهبرداری وجود ندارد. چراکه شما پس از انجام معامله به سرعت وجه خود را به حسابتان منتقل نموده و هکرها دیگر فرصت دسترسی به اطلاعات حساب شما را نخواهند داشت.

بیت کوین ارزهای دیجیتال

استفاده از بیت کوین در صنعت گردشگری

بسیاری از شرکت‌‌های فعال در صنعت گردشگری به ویژه بخش هتلداری از بیت کوین جهت تسهیل در امور مربوط به مسافرین استفاده می‌‌کنند. به این معنا که مهمانان آنها می‌توانند هزینه‌‌های مربوط به غذا، اطاق و هرچیز دیگر را بدون نیاز به تبدیل ارز، پرداخت نموده و از این منظر مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد. مهمانان می‌‌توانند تنها با به همراه داشتن کیف پول بیت کوینی خود و یا با مراجعه به سایت‌های انتقال وجه بیت کوینی هزینه‌‌های رزرواسیون هتل خود را نیز پرداخت کنند. تنها شما برای این کار نیاز به یک واسطه بیت کوینی دارید تا برخی از این تراکنش‌‌‌های مالی را برای شما انجام دهد. آن دسته از کسانی که از بیت کوین در کسب و کار خود استفاده می‌نمایند، تنها کافی است برنامه ویژه انتقال وجه آن را بر روی یک تبلت نصب کنند، تا مشتریان به هنگام پرداخت‌‌‌های بیت کوینی خود بتوانند با استفاده از آن تبلت تراکنش خود را به حساب شما انجام دهند.

بسیاری از شرکت‌های فعال در این زمینه، استفاده از تراکنش‌های بیت کوینی را نسبت به تراکنش‌های بانکی ترجیح می‌دهند. چراکه وجه مورد انتقال بیت کوینی بسیار سریع‌تر و کم هزینه‌تر به حساب آنها واریز خواهد شد و واریز آنها در وجه فروشنده نیز به صورت آنی رخ خواهد داد. بنابراین صاحبان این مشاغل می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی در لحظه به حساب و تمامی موجودی حساب خود دسترسی داشته باشند.

هر کدام از بخش‌های مختلف صنعت گردشگری از جمله رستوران، هتلداری و بسیاری دیگر می‌توانند از این قابلیت بیت کوین جهت توسعه تجاری خود استفاده نمایند. استفاده از نقل و انتقال مالی با استفاده از بیت کوین بسیار ساده تر و سهل الوصل تر از صبر کردن برای انتقال پول واریز شده به حساب شما از طریق بانک که ممکن است چند روزی به طول بینجامد، خواهد بود. این کار همچنین برای مشتریان شما که از کشورهای مختلف به کشور شما آمده‌اند و برای خرید و انجام پرداخت‌های خود نیازمند پرداخت پول هستند نیز بسیار مفید خواهد بود. شاید بتوان گفت صنعت توریسم در میان سایر صنایع بیشترین بهره وری را از بیت کوین داشته و در حال حاضر نیز بسیاری از شرکت‌های فعال در این صنعت در سرتاسر جهان از این قابلیت بیت کوین استفاده می کنند.

بیت کوین ارزهای دیجیتال

استفاده از بیت کوین در سفرهای بین المللی

امروزه استفاده از بیت کوین درسرتاسر جهان و در صنایع و بخش‌های تجاری مختلف به چشم می خورد. در جهانی که مردم به دنبال انجام شدن هرچه سریعتر و ارزانتر کار خود در آن هستند، بیت کوین واقعا مفید واقع شده و محدودیت‌هایی که بسیاری از ارزهای دیگر با آن مواجه هستند را کنار زده است. ازآنجاکه بیت کوین به عنوان یک ارز مجازی شناخته شده، می‌‌‌تواند بسیاری از گزینه‌‌‌های نه چندان مطلوب پیش پای شما مانند برگه‌‌‌ها و سیستم دست و پاگیر بانکی را کنار زده و همه جا به عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین مطمئن به حساب آید.

حتی بسیاری از بانک‌ها مشتریان خود را به استفاده از بیت کوین‌‌‌ها دعوت کرده و به آنها می‌‌‌گویند که این سیستم نقل و انتقال مالی جدید می‌‌‌تواند ابزاری مناسب جهت پرداخت‌‌‌های آنلاین شما به حساب آمده و در سریعترین زمان بدون وارد شدن استرس به شما و همچنین کمترین هزینه، وجه مورد نظرتان را انتقال دهد. یکی از ویژگی‌‌‌های مثبت بیت کوین برای شما این است که به شما اجازه می‌‌‌دهد همواره از نرخ روزانه آن مطلع بوده و بتوانید تراکنش‌‌‌‌های امروز خود را با تراکنش‌‌‌های پیشین خود قیاس کنید.

هنگامی که شما تصمیم به انجام سفر خارجی دارید، متوجه خواهید شد که همواره به تبدیل پول نیازمند خواهید بود. این مشکل هنگام سفر به برخی کشورها که تبدیل پول در آنجا بسیار سخت تر است، نمود بیشتری خواهد داشت. حال اگر قصد سفر به چند کشور داشته باشید نیز این وضعیت خسته کننده تر از همیشه خواهد بود. اما هنگامی که قرار باشد از بیت کوین استفاده نمایید، این ارز دیجیتال در بسیاری از موارد و موقعیت‌‌‌ها مانند انجام سفرهای بین المللی به کار شما آمده و مشکلات ناشی از تبدیل ارز را برطرف خواهد کرد.

تنها کافی است هزینه‌‌‌های ناشی از تبدیل پول مداوم ناشی از انجام سفر و یا تجارت خارجی با کشورهای دیگر را در نظر بگیرید تا متوجه شوید این کار تا چه حد برای شما هزینه بردار خواهد بود. اما اگر کاربر بیت کوین باشید دیگر مهم نیست به چه کشورهایی سفر می‌‌کنید و برای همیشه از شر پرداخت کمیسیون تبدیل ارز خلاص خواهید شد. همچنین از آنجا که شبکه بیت کوین هیچ گونه اطلاعات هویتی شما را فاش نخواهد کرد، پس با خیال راحت به هر کشور سفر کرده و هر چه می‌‌خواهید تهیه فرمایید.

بیت کوین ارزهای دیجیتال

برای یک فروشنده هیچ اهمیتی ندارد که شما از کدام کشور آمده‌‌‌اید؛ تنها کافی است بابت خرید خود بیت کوین لازم را به وی پرداخت نمایید. هنگامیکه بحث استفاده از بیت کوین مطرح می شود، متوجه خواهید شد که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هیچ یک از تراکنش های شما برگشت نخواهد خورد. پس اصلا جای نگرانی نیست. این مساله برای فروشندگان نیز مایه دلگرمی خواهد بود. چراکه در لحظه اقدام به برداشت از حساب شما کرده و می توانند تایید تراکنش انجام شده را ببینند.

بسیاری از مشاغل امروز امکان استفاده از بیت کوین را دارند و همین مساله آنها را به موفقیت در رسیدن به اهداف تجاری خود خواهد کرد. در حقیقت هر شرکتی که از سیستم نقل و انتقال بیت کوین استفاده نماید، یک قابلیت ویژه به توانایی‌های مالی خود افزوده که همین امر موجب پیشرو بودن آن شرکت در ر‌‌‌قابت با هم صنفی‌های خود خواهد شد. تنها کافی است کد QR خود را به مشتری بدهند تا بتوان از این طریق و با استفاده از یک گوشی تلفن همراه هوشمند نسبت به انتقال وجه به حساب آن شرکت اقدام نماید. شرکت نیز می تواند بیت کوین‌ها را به همان شکل در حساب خود نگه داشته و یا نسبت به تبدیل آنها به دلار و یا هر ارز فیزیکی دیگری اقدام نماید. لذا استفاده از بیت کوین نه تنها برای مسافرین و خریداران بلکه برای تمامی فروشندگان کالا و یا خدمات نیز راهی مناسب و بسیار مطلوب به حساب می آید.