سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گزارش Blockstack حاکی از استفاده زیاد از حد توکن‌ها در هنگام خدمات پرداخت است!

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن ات که Blockstack PBC ، گزارش سالانه خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار یا SEC، به عنوان بخشی از تعهدات قانونی خود ناشی از عرضه سکه اولیه یا ICO این پروژه ارسال کرد.

گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۲۹ آوریل منتشر شد. ین گزارش، جزئیاتی در مورد برخی از معاملات مشهور توسط Blockstack در طول سال و همچنین صورت های مالی عمومی شرکت را که کل درآمد آن از فروش توکن های آن حاصل می شود، ارائه می دهد.

این شرکت عنوان کرد که تلاش های مشخصی را برای حضور در آسیا انجام داده است، جایی که این شرکت یک فروش توکن ثانویه را نیز برگزار کرده است. این فروش تحت آیین نامه S ثبت شده است که فروش اوراق بهادار خارج از کشور را تعیین می کند.

Blockstack با آغاز به کار خود از فوریه سال ۲۰۱۹، مبلغ ناشناخته ای را به گروه Spartan ، یک شرکت مشاوره رمزنگاری مستقر در هنگ کنگ پرداخت کرد. این گروه برای ارائه خدمات متنوعی از جمله ایجاد یک استراتژی go-to-market در آسیا، سازماندهی رویدادهای آگاهی و مدیریت روابط سرمایه گذار به کارگیری شد.

این پرداخت به یک نگهدارنده و بک هزینه “موفقیت” تقسیم می شود که احتمالاً به عنوان درصدی از کل توکن های فروخته شده در این طرح تعریف شده است. به طور کلی، بایگانی ها نشان می دهد که بیش از ۳۰ میلیون توکن Stacks با قیمت ۷٫۶ میلیون دلار به عنوان بخشی از پیشنهاد آیین نامه S فروخته شده است.

در اکتبر سال ۲۰۱۹ برای “شرکای مختلف و ارائه دهندگان خدمات غیر آمریکایی” ۱۴٫۵ میلیون توکن دیگر صادر شد. این پروژه برخی از این توکن ها را به عنوان بخشی از توافق نامه پیچیده که شامل “سپرده نهایی” قابل برگشت “به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ دلار و ۲٫۵ میلیون دلار است ، به بایننس ارسال کرد. (اکنون ارزش آن ۲۷۵،۰۰۰ دلار است) این همچنین شامل پرداخت سالانه ۸۸۸،۸۸۸ Stacks (97،۰۰۰ پوند) برای سه سال و هزینه بازاریابی ۱۰۰۰۰۰ دلاری است.

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، بایننس

بایگانی ها نشان می دهد که Blockstack اغلب تصمیم می گیرد که حقوق کارمندان، پیمانکاران و شرکای خود را با توکن های Stacks پرداخت کند. این شرکت همچنین عنوان کرد که بیش از ۴۵۰ میلیون از کل عرضه ۶۳۰ میلیون توکن Stacks را کنترل می کند. اکثر این توکن ها در حال حاضر هیچ جابجایی نداشته و تحت برنامه زمان بندی قرار دارند که در سپتامبر ۲۰۲۱ به پایان می رسد.

Blockstack همچنین ۵۰۰۰۰۰ دلار سرمایه گذاری در New Internet Labs انجام داده است که یک شرکت هنگ کنگی است که در حال توسعه یک مرورگر مستقل بر اساس چارچوب برنامه Blockstack می باشد. این استارتاپ توسط لری سالیبرا (Larry Salibra)، مهندس سابق Blockstack تأسیس شده است.

مشارکت هایی برای افزایش کاربران

همانطور که کوین تلگرافپیش از این گزارش داده بود ، ۴۰ درصد از وجوه جمع آوری شده درعرضه سکه اولیه Blockstack درسال ۲۰۱۷ مسدود شده بودند تا تعداد کاربران ثبت شده این شرکت به یک میلیون نفر برسد. در غیر این صورت این توکن ها برگردانده می شدند.
اعلام تکمیل این نقطه عطف باعث جنجال در جامعه شد. افزایش ناگهانی کاربران باعث شد بسیاری اعتقاد داشته باشند که این تعداد دستکاری شده است.

طبق بررسی های کوین تلگراف و براساس داده های Blockstack API ، بیش از ۱٫۶ میلیون کاربر دارای نام کاربری شماتیک بودند. در ماه مارس، Blockstack از ادغام FireChat ، یک سرویس پیام رسانی آفلاین خبر داد. این کاربران مبهم همه از پیشوند “fc-” که با نام برنامه شریک این پروژه مشترک بود، استفاده کردند. در این اطلاعیه، Blockstack نوشت، “ما چندین ماه با توسعه دهندگان FireChat بر روی این ویژگی کار کرده ایم، و عملکرد غیرمتمرکز ورود به سیستم در حال حاضر به زیر مجموعه ای از کاربران FireChat منتقل شده است که احتمالاً مربوط به ۱٫۳ میلیون کاربری است که قبلاً در پایگاه داده Blockstack حضورداشتند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location